Kalla gärna engelsson naiv...

Publicerad 2009-08-24 00:42:50 i Allmänt,

men jag förstår mig inte på detta??? 

Toch jammer dat je je hoofd niet kan trainen.
Hur funkar det rent praktiskt o leva med denna extrema kropp..hur hittar man kläder
o om man nu hittar dem..så hur trär man dem på sig..hur rör man sig..hur i jisse namn torkar han sig där bak..neee engelsson förstår inte sånt här..

Måtte vara svårt o hitta brallor o stoppa in de här benen i???

[image]
O en skjorta åt denne herrn..nee finns inte ju..

Yikes säger jag bara..jag tycker det e groteskt..men det e ju bara jag..vad tycker ni andra..tjejer..e det snyggt???


Postat av: puff...

Publicerad 2009-08-24 06:07:50

Dom kanske hjälper varandra med toabestyren och så...Haha

Hua hua hua... nej finaste engelsson.. det är INTE snyggt.



Säkert en fix idé.. en skev kroppsuppfattning.



Ha en underbar måndag fina du!!



Halit!!

Postat av: biggan

Publicerad 2009-08-24 06:18:43

nej det är fruktansvärt, kram biggan

Postat av: Christa

Publicerad 2009-08-24 07:29:42

BLÄÄ vilka bilder!! Hur kan man hålla på med sin kropp så där?? INTE är det snyggt ! usch! Ja underbart lyx med dom gula fina svamparna! Hoppas allt är bra med dig! ha en fin dag kram

Postat av: Ingrid

Publicerad 2009-08-24 07:57:51

Huvaligen, jag ryser av bara tanken av att komma i närheten.. Måste bli någon konstig fixering.. Tacka vet jag vanliga normala kroppar, kram

Postat av: Ännelaij

Publicerad 2009-08-24 15:08:46

måste kräkas!

urk

/A

Postat av: Kusinen

Publicerad 2009-08-24 17:17:13

Fy va sytliga de är....blääääää



Tack för stödet idag....:)

Postat av: Patrik

Publicerad 2009-08-24 23:16:18

Nu tror jag dessa bilder är fejkade men ser fördjävligt ut hursomhelst. Tänker på rasen "Belgian Blue".. /Hoppas du kryar på dig så du slipper stress innan trippen upp till "oss"..:) Har du skrivit vart du skulle? Ifall krokarna i Ångermanland kan jag ge lite tips även fast det säkert finns många som vet mer.. /SV: Mina funderingar slipper ni inte..svårt bara att få ner dom i läsbart skick. Men känns som att det går lättare för varje inlägg..:) Kram. /Patrik

Postat av: Paula

Publicerad 2009-08-25 10:41:35

Nej fy för den lede! Bland det värsta jag sett!

Hej förresten, hittade hit när jag var o hälsade på hos Rankan.

Jag har faktiskt dräglat över alla snygga kroppar under fri-idrotts-VM, precis som gamla tanter får göra, men detta, nä det var det värsta

Ha en skön tisdag!

Postat av: "Kroppsbyggaren"

Publicerad 2010-06-30 23:03:19

Bilderna du ser är fejkade, förvrängda i photoshop.

Nog för att dessa killar är stora i verkligheten, pga av steroider. Men inte ens med alla steroider i världen kan man bli sådär stor hehe.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej