Den stora mellandagsmelankolin har nog drabbat engelsson...

Publicerad 2009-12-28 16:34:06 i Allmänt,

ja i allafall så får jag inget ur händer tycks det..trött o sliten o värkbruten o dunderförkyld..ja riktigt eländigt slut på året..huuuaa.. När man mår lite uselt så e det gott att ni finns kära bloggisar...

Har kikat runt hos er o blivit på bättre humör allteftersom bloggpromenaden varade..härliga ni e allihop..tyvärr orkar jag inte kommentera så mycket just pga värk..
Här har all snö töat bort..ja så var ju inte fallet på andra håll såg jag hos många av er..just nu har vi plusgrader o allt e jämngrått ..  Snart så  tar detta året slut o summa summarum så har det varit ett bra år.... Jag öppnade min blogg detta året o den har gett mig så mycket..många goda vänner..några av er på ett djupare plan..nya människor i mitt liv..jag har upptäckt fotograferandet på nytt..o det har verkligen gett mig massor..jag e en skapande människa i grunden o jag har saknat den biten i mitt liv tidigare..kan ju inte teckna o måla längre pga min värk...
Så för att fira detta år som gått så bjuder jag er på en kavalkad av vinterbilder..av dem jag tog under Blekinges korta vintervecka..o dem jag själv tycker bäst om
O därmed så önskar jag mina bloggvänner ett RIKTIGT GOTT NYTT ÅR..må det bli ett bra år för oss alla


Postat av: Sirpa

Publicerad 2009-12-28 17:12:07

Finaste Goaste Underbaraste Engelsson!



Tack vännen!

Önskar dig också ett

RIKTIGT GOTT NYTT ÅR



Mina tankar finns hos dig och den attans värken..

Vet ju hur det kan vara gumman...



Så underbara bilder... som vanligt ju!

Med dina bilder kommer jag en bit bort... Skönt ju!



Isot Lämpimät Halit sinulle Rakas Ystävä!

Postat av: Mormormu

Publicerad 2009-12-28 23:07:58

Gott Slut, och Gott Nytt År!!!!

Utan värk!!!



Du måste bara göra något extra med alla dina vackra foton! De är underbara!



Kramar

Postat av: Cicki

Publicerad 2009-12-29 02:06:17

Ett riktigt gott nytt värkfritt år på dig också. Kram

Postat av: Ingrid

Publicerad 2009-12-29 12:50:53

Här är det mittemellan väder ca 10 cm snö och -6 grader. Håller på med städ och ska nu ta mig an det stora strykberget, får bli framför TV´n. Imorgon beger vi oss till Bohuslän hoppas på hyfsat väglag. Kram och Gott nytt år!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-30 10:34:58

Mmmm så vackert kära Engelsson så trist att du mår dåligt.

Värk och dunderförkyld..USCH!!



Hoppas du friskar på dig någorlunda och tänk inte på kommentarer tänk på dig själv och vila dig nu!

Stor kryapådejkram

Postat av: Bibban

Publicerad 2009-12-30 11:57:52

Här kommer varma Tant Brun kramar från ett fortfarande snöigt västergötland. GOTT NYTT år önskar jag dig

Bibban

Postat av: malin

Publicerad 2009-12-30 19:18:53

härliga bilder som vanligt! Gott nytt år er alla i kollektivet saknar

Postat av: rantalicious

Publicerad 2009-12-31 18:56:00

Kikar in för att önska dig GOTT NYTT ÅR, ha en trevlig kväll nu. Själv ska jag strax lägga mig Kram M

Postat av: Janne Hood

Publicerad 2009-12-31 21:28:31

Till min bloggvän

♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪

njut av allt gott och må bäst

♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪

...Och ett Gott Nytt år - 2010.

KRAM

Hooden ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej