engelsson har hittat skärpan igen......

Publicerad 2009-12-16 00:23:18 i Allmänt,

jamen..både i sökaren o i livet självt..ja så känns det i allafall....  Min bortavaro från bloggen har varit rätt nödvändig av smärtande skäl..nämligen mina axlar..o rygg..men nu har det stabiliserat sig ner på den vanliga nivån..så nu leker livet igen..bokstavligen...tack goa ni för alla kommentarer som jag tyvärr varit dålig att svara på..har inte kunnat skriva på datorn helt enkelt..

O nu så e det jul nästa vecka..häpnadsväckande nog..o jag känner fortfarande inte av nån julstress..i år ska det nog firas jul under sansade former här hos engelsson..lagoma med mat o pynt o tomtar o klappar..jag e så hjärtinnerligt genomtrött på allt onödigt överflöd..det behövs inte o ligger bara kvar som en dålig smak i munnen efter jul..
Sen så har engelsson lekt med sin nya kamera..det har fått gå i sakta mak..några långa fotosessioner har ju inte axlarna gått med på..men några bilder då o då har jag knäppt...o lärt mig mer o mer om min nya älskling för varendaste bild..
Nu har jag sakteliga kopplat hur macron på kameran funkar
Här blev darret på handen en rolig effekt
Ja så har ni fått se några nya  bilder då..det var visst länge sedan det..  Nu e klockan rysligt mycket o engelsson ska krypa till kojs..men vad skönt det var o kunna sitta o göra ett nytt inlägg..har saknat bloggen o er..kram


Postat av: Cicki

Publicerad 2009-12-16 03:32:05

Vad härligt att Engelsson är på banan igen. Det är skit med det där värkiga. Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-12-16 09:04:04

Välkommen tillbaka, Engelsson! Du är efterlängtad! Värk är trist, urtrist! Varm kram!

Postat av: Puffsom jublar *Jippii, Engelsson är tillbaka igen och mår bättre =D"*

Publicerad 2009-12-16 09:29:51



Underbart att du mår bättre nu

och skönt att julstressen inte har slagit till...



Helt underbara bilder.. ja som vanligt ju!!

Tänkte fråga dig en sak..

Du vet den där bilden jag har på bloggen överst..

Där dom fyra stoltserar så glatt...

Skulle du kunna göra en ny sådan åt mig..

Misstänker att du är suverän på fotoshop..

Att man fogar ihop bilder på barnen och mig till en enhet..

Givetvis betalar jag det du tar för jobbet..

Det är inte bråttom heller...

I början av nästa år eller så =)



Ja visst var det en underbar överraskning det är med sängen...

Helt ofattbart... fattar inte riktig än att jag har en säng ju...haha



Isot Halit!!

Postat av: Ännelaij

Publicerad 2009-12-16 10:08:00

Snajsiga bilder!

Näe, man kan verkligen inte fatta att julen snart är här..

usch och fy

Jag längtar inte.

Det enda som är mysigt är julljusstakarna.

Skönt att du är bättre i rygg och axlar.



ha det bra!

Kram

Postat av: Páscal UF

Publicerad 2009-12-16 12:34:46

Hej, vi är ett UF-företag från Linköping som tillverkar och säljer armband!

Nu har vi lagt upp en hel del nya armband på vår blogg så tveka inte på att besöka oss! Psst.. alla armband kostar 60:- med inräknad frakt och emballage! Mvh Páscal UF.

Postat av: Ninni

Publicerad 2009-12-16 15:43:40

Fantastiskt vackert...!!



Skönt att du mår lite bättre, själv har jag ont som FA...i axlar, armar och händer. men min kropp gillar bitne kyla.

Kramen

Postat av: Ulla

Publicerad 2009-12-16 18:51:53

Välkommen tillbaka! Vilka härliga bilder du har lyckats fota.

Postat av: Ingrid

Publicerad 2009-12-16 21:10:10

Ja tror vi är mer eller mindre värkbrutna hela högen som bloggar... Säger som Ninni vädret gör nog sitt till. Har varit o julhandlat en stund ikväll men hälsenan gillde inte min utflykt...

Postat av: Mormormu

Publicerad 2009-12-26 01:15:37

Postat av: Mormormu

Publicerad 2009-12-26 01:18:02

Ta det lite lugnt iallafall, sådu slipper ett värkskov igen! Det är som Ingrid säger, vi är ett gäng värkbrutna bloggare. Skönt att se att du är på G igen, men som sagt... överansträng dig inte, - trots julhelg och allt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej