Åska o dunder idag igen

Publicerad 2009-07-08 15:25:10 i Allmänt,

Jahaja det  kalla polska vädret e över oss o det med besked..här har varit en serie skyfall som varit helt sanslösa...det har formligen vräkt ner o jag tror vattendropparna varit minst ett par cm i diameter..o sen ett vansinnigt dundrande på det..


                         rain.jpg

                                                                                         
                      

Idag har engelsson flytt kollektivet o hälsat på G o hennes tre E..alla tre flickorna var hemma.. Jag o G rensade lite ogräs o vallade lilla E ute mellan regnskurarna o G hade hängt ut tvätt som fick sig en ordentlig extra sköljning..helt galet väder..

Vi har haft alla telefoner o internet avstängt i flera timmar nu..o jag som skulle ringa Linda..hoppas du förstår gumman. Nu ska jag snart sätta en deg till tunnbröd o kicka igång ugnen..bra väder o baka i idag.. 

Ska ta mig en runda i bloggvärlden först  o kika till er..kram 


Postat av: Emily

Publicerad 2009-07-08 16:07:44

hmm här har de inte börjat regna ännu är faktiskt rätt varmt och behagligt så här långt. Jag hoppas det håller sig så för jag ska in till stan och äta middag sen och då vill jag inte dra på mig stövlarna tack!

Postat av: LENA

Publicerad 2009-07-08 16:39:20

Hej! Allt bra med dig idag? :)

kram, http://lenakarlsen.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej