engelsson har fått award

Publicerad 2009-07-25 23:23:10 i Allmänt,




Oj oj..engelsson har fått pris o liten tår i ögat ja minsann..men jag rullar bollen vidare..meningen e att jag efter att mottagit denna award ska nominera den vidare till sju bloggar


 
1.Vinnaren ska sätta awarden, den ovan här då..på sin blogg 
2. Länka till personen som utmärkelsen kom från. 

3. Nominera minst sju nya bloggar. 
4. Länka till dessa bloggar i din blogg. 
5. Lämna ett meddelande till personerna på deras bloggar.
6. Kopiera den här instruktionen så att den finns med.

Jag nominerar följande personer:

 

 

Jahaja..så långt var det ju lätt..men sen så ska jag 1 välja endast sju stycken 2 klara av o länka sju ggr*S*  detta kan bli hur  intressant som helst..hihi..önska mig lycka till..nå ja..jag ska fundera ut vilka sju jag måste välja tills i morgon. 

 



Postat av: Katta

Publicerad 2009-07-25 23:28:34

Sv:Det var så lite så. Jag tycker om att läsa i din blogg och dina värmande kommentarer kram

Postat av: Ingmarie

Publicerad 2009-07-26 11:44:33

Sådana svåra saker har döttrarna inte lärt mig än..tyvärr!



Ha det!

Postat av: tulipano

Publicerad 2009-07-26 14:28:35

Va...menar du det inte blev nåra såna bilder med Can-Can..haha..;) /Grattis till utmärkelsen..:) /Patrik

Postat av: Linda

Publicerad 2009-07-26 16:05:26

Vad skojigt gumsan!! Är sååå glad för din skull.. Vet att jag skulle ha ringt dig men det har varit fullt upp här hemma!! har idag fått hem Emmas två råttor som heter Zelda och Zaphira och Linda måste erkänna att de faktiskt är ganska söta... Kramar från Linda

Postat av: ingrid

Publicerad 2009-07-26 16:14:40

Ja, då vet du vad du ska göra för att sova bra nu då.. ;) Åk till High Chaparall! Här har vi det tungt idag, gammelfarfarn somnade in inatt ganska hastigt. Kram

Postat av: Hönshus-Kira

Publicerad 2009-07-27 08:10:39

Hej Engelsson! Sent omsider såg jag din fråga på rabarberbloggen. Ja, det kan man undra varför jag skickade dig till Israel av alla ställen, när jag kunde valt Bahamas? Svaret ligger i det glömda s'et. Om man råkar skriva blogpot.com hamnar man på den aktuella sidan som deklarerar att livet äro en prövning. Det spelar ingen roll vad man skriver framför. Ber om ursäkt!

Postat av: Linda

Publicerad 2009-07-27 13:14:09

Tack goa du!! Vad skulle jag ta mig till om du inte fanns?? Kan säga att det kliade i fingrarna igår... Men jag är inte en slagskämpe längre!! Hoppas du har det bra iaf!! Jag lover att slå en pling ikväll... Nu ska jag iväg till läkarn med Emma!! Stora kramar från oss i Norrping

Kommentera inlägget här
Publiceras ej