engelsson har försovit sig minsann

Publicerad 2009-07-02 11:20:55 i Allmänt,

Ja jisses klockan var nästan elva innan engelsson behagade vakna idag..kan inte minnas när det hände sist..till min ursäkt vill jag bara påpeka att klockan var nästan halv fyra i morse innan jag lyckades sluta mina blå o slumra till..det var så hett o klibbigt att jag höll på o förlora förståndet..inte en chans o sova alltså.

Minstungen min var lika illa däran så mor o dotter låg o flämtade efter luft i soffan o maratonkikade på CSI, avsnitt efter avsnitt såg vi utan att hettan lade sig ett dugg..inte kunde vi vädra så mycket heller för då kom det in mygg stora som stuka-bombare o anföll vildsint.. 



          
  
 
Nu ska jag äta en hysteriskt försenad frukost pussa på barn, barnbarn o sambo o senare titta in o se vad ni hittar på.. 


Postat av: Hannele drömmande

Publicerad 2009-07-02 11:46:53

Sommar tidigt på morgonen lär vara vackert ;)

Postat av: Daniel

Publicerad 2009-07-02 14:04:01

Kommer med nästa gång på C.s.i å snaskkväll.



De e ju såå finurliga å har alla sortens manicker å grejor å med en liten fjärt så finns det en manick som löser mordet!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej