Godmorgon

Publicerad 2009-07-27 10:04:58 i Allmänt,

engelsson har varit lite justerad efter resan till High Chaparral..värken o tröttheten slog till med ruskig kraft så jag har inte orkat just något..   Inte att blogga, ja knappt sitta vid datorn alls..så jag har inte ens valt ut mina sju bloggar som jag lovade... Jag får nog skjuta på det nån dag.

Här skiner solen med sin frånvaro..lite tråkigt o trist väder e det allt..  engelsson trängtar efter sitt kaffe o efter lite sol o sitta o dricka det i.. 

Idag tänker jag ta det lugnt o sansat...bara trava runt o göra just ingenting..en liten utflykt på eftermiddagen till Osby..fotografera lite, kanske fika på favoritstället där de har så underbara Wienerbröd o så gott kaffe..

Ha en fin dag alla som kikar in..o tänk på nedanstående sanning..kram


                               


Postat av: Ninni

Publicerad 2009-07-27 10:19:51

Grattis till awarden!



Va tråkigt att du har ont, hoppas det snart blir bättre!

Och det var kloka ord du satt in idag..ha det, kramen

Postat av: Christina

Publicerad 2009-07-27 10:25:59

Halloj ,hur står det till mej dej då .Här allt bra ,ska strax mata hönorna dom kacklar så attans nu så dom e nog hungriga Kramisar/STINA

Postat av: Christina

Publicerad 2009-07-27 10:26:40

Halloj ,hur står det till mej dej då .Här allt bra ,ska strax mata hönorna dom kacklar så attans nu så dom e nog hungriga Kramisar/STINA

Postat av: AnnaKK

Publicerad 2009-07-27 12:19:59

I och för sej kanske man ska vara glad om man överhuvudtaget kommer levandes ifrån det våldsamma vilda western-livet!? ;-) Men det låter trist att ha ont/vara trött, så jag hoppas fotoutflykten i eftermiddag blir ett prima uppiggningspiller! :-)



Postat av: Kerstin

Publicerad 2009-07-27 12:34:05

Men så tråkigt att du har ont. Är det kronisk värk?

Jag önskar dig hursomhelst en fin dag och hoppas att du mår bättre. :)

Postat av: biggan

Publicerad 2009-07-27 18:51:18

krya på dig. kramar biggan

Postat av: Pia

Publicerad 2009-07-27 18:52:47

Kram från mig....

Postat av: Amanda

Publicerad 2009-07-27 20:01:26

Absolut tänkvärt! man ska leva i nuet. ^^



Hoppas du känner dig lite piggare snart igen.

Kram

Postat av: Christa

Publicerad 2009-07-27 20:01:26

Ingen svamp nu heller! Hmmm snyft. Nu är jag hemma igen några dagar! Kul att man är saknad! hihi Har saknat dig med ska du veta, ja ER alla! Hoppas du får en fin kväll kram vi hörs

Postat av: ingrid

Publicerad 2009-07-27 20:10:10

Är det inte märkligt att man oftast måste få "betala" med värk o trötthet när man varit ute på galej.. Tyvärr finns det perioder där man knappt vågar kosta på sig det hela. Just nu har vi väl inget val,bara att blåsa på.. Tur vi hade sem denna veckan med. Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-07-27 20:32:41

Hej! Jag har väl inte missat nåt?? var inne på butikens sida och kollade hur många besök jag har haft. Såg att du beställde ju 2 dammsugare? Du har väl inte betalat och jag gömt att skicka??? SÄG att det inte är så för då skäms jag såååå mycket. Kram

Postat av: Christa

Publicerad 2009-07-27 22:20:20

Hu hu så bra jag vart bara lite osäker! JA den andra färgen finns ju i butiken nu har ju kanske glömt att skriva till dig om det.Sorry men mitt minne är inte så bra hahha. Ja jag ska testa ros muffinsen imorgon! FÅR se hur det går. ha det bra kram

Postat av: Cina

Publicerad 2009-07-27 22:41:51

Ojoj! Å andra sidan kan High Chaparral suga musten ur vem som helst men det är trist när värk och trötthet är priset. Hoppas så att du mår bättre nu! Fina klok-ord om att vara i nuet. Det kan man aldrig påminnas om för mycket!

Kram,kram!

Postat av: Ulrica

Publicerad 2009-07-29 17:12:53

Japp, det där borde jag helt klart tänka oftare på...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej