Utflykten regnade inne..

Publicerad 2009-07-23 20:22:11 i Allmänt,

Jahaja så öste det ner hela dagen...så vi kom inte iväg nånstans idag..typiskt..o i morgon så har vi en längre tur inplanerad..så nu gäller det att hålla tummarna att vädret inte sviker oss..  

Vi ska till High Chaparall o leka cowboys*L*


Det e faktiskt ett riktigt kul ställe..miljön e tämligen genuin, så genuin du kan få ett kommersiellt jippo av det här slaget.
 
engelsson tycker om o sitta o titta på folk o se hur de nästan direkt förvandlas till cowboys bara genom o trava in genom entren*L* Killarna får ett scvung i stegen o tar sig nästan automatiskt åt hölstret*S*  O ungarna e en upplevelse i sig..det myllrar av små Lucky Lukes överallt o de lever sig verkligen in i miljön..  


Här en radda bilder fån High Chaparall tagna för tre år sedan då vi var där sist...









Postat av: Ida

Publicerad 2009-07-23 20:47:42

Ja visst har hon! :D nej, det är ju alltid en risk att man lessnar, men hon verkar verkligen tycka att det är kul.

Vad häftigt att du varit fotolärare! på vilken skola var det?

Jag är själv väldigt intresserad av fotografering.. har tackat ja till en kurs i digital fotografering men får se om jag hinner gå den. =)



aha.. så det är det de terrat dig med. haha

men en liten prylhylla borde ju få plats någonstans. ;)

kramis

Postat av: Ingrid

Publicerad 2009-07-23 21:01:39

Hoppas ni haft en kul dag på High chaparall, är ju nästan "hemma" ju.. Ok, sisådär 6-7 mil då. vi har nu återvänt från storstan, borta bra men hemma bäst. Ps runt Åhus/Kristianstad har jag kusiner på min mammas sida så lite hemmaplan det med.

Postat av: Tussan

Publicerad 2009-07-23 21:03:12

Vilka fina bilder kram ha en super bra dag i morgon..

Postat av: Jossan

Publicerad 2009-07-23 22:42:54

hihi Fiina bilder :) inga på bror min som du kan skicka till min mejl? :)



Fotolärare? det har jag totalmissat :P När har du hunnit med detta? :)



Postat av: Ännelaij

Publicerad 2009-07-28 21:09:42

Snygga bilder!

Snygga collage.

:)



/A

Kommentera inlägget här
Publiceras ej