Det här med o länka????????????????

Publicerad 2009-06-16 21:46:23 i Allmänt,

engelsson e ruskigt  frustrerad över sin klantighet när det gäller datorer o alla dessa knappar som ska hållas in o koder som ska skrivas  in... saker ska kopieras o klistras o sen mirakulöst dyka upp på nya ställen..kanske hos er...men inte hos engelsson inte..här försvinner allt på något mystiskt vis o syns aldrig mer till......jag har lärt mig o skriva inlägg o få dem o bli kvar o att peta in o annan bild..men jag tycks totalt oförmögen o fatta hur man bär sig åt när man länkar..framför allt hur i hela hhrrmmm  får man en bild o sitta fast  på   högersidan där listan för länkar e..snälla nån vänlig själ undervisa engelsson


                                                                       



                                             


Postat av: Kashaya

Publicerad 2009-06-16 22:16:22

Det är sant, man kanske vill ha samma efternamn som sina barn. Har aldrig tänkt på det.. min syster har det inte, hennes barn har hennes ex efternamn så jag har aldrig reflexterat över det. Men det är ju som sagt också en sida av det hela.

Postat av: Christina

Publicerad 2009-06-16 22:29:13

Hallo , ja vet ju hur man länkar på min sida blogspot men vet inte om det är samma på din blogg.

Servettdekopage e inte så svårt man klipper ut servett med en speciell sax o har decopagelim o sen lackar man vips klart .Kramisar Stina

Postat av: biggan

Publicerad 2009-06-17 07:42:32

ja jag vet ju inte om det är samma som metro. men har du något som heter sidkolum, där ska du i så fall gå in. det gör vi på metro kram biggan

Postat av: malin

Publicerad 2009-06-17 11:22:03

oj, ingen aning mammi, jag kör en helt annan bloggplattform:/ Kram

Postat av: Kashaya

Publicerad 2009-06-17 13:20:24

Ja verkligen på tiden att någon säger ifrån och ifrågasätter dagens ideal inom modeindutrin.



Hmm nej vet inte hur man gör på blogg.se försökte med den bloggplattformen men det gick inte ens att klistra in från firefox i Linux utan att man skulle behöva ändra i källkoden så jag gav upp och körde med blogspot istället..

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-17 15:21:25

sv; ja suck det är sjukt irriterande

Postat av: Carin

Publicerad 2009-06-17 15:42:53

Du är ny här va? du lär dig allt eftersom, det finns iofs e bra blogg som visar hur man skall göra med princip allt. Den finns som blogg nummer 5. Den har hjälpt mig mycket. Sen finns det en dia som heter www.snyggareblogg.se där man oxå kan få mycket tips! Lycka till med bloggandet.

Postat av: Maria

Publicerad 2009-06-17 15:49:48

Hallå där! Du är väl för go. Nej, det är inget allvarligt och kommer att gå fort och fint hoppas jag. Har lite trasigt i min högerfot (ett fotben som ligger fel) och lite brosk som ska bort i den vänstra. Går allt som det ska så kommer jag en vecka från idag att hasa runt i duschen som en säl (då bandagen inte får blötas ner) kommendera min stackars man runt, runt och hoppas på sol och sommarväder till min ofrivilliga ledighet. :)



STOR kram tillbaka!

Postat av: Cina

Publicerad 2009-06-17 17:50:44

Jamen visst är det märkligt?! Vart tar allt vägen??? Svävar det runt i cyberspace i all evighets evighet?? Eller ramlar det in på någon sida rätt som det är? Iofs TROR jag det, för liiiiiiiiiiite lustigheter händer på min sida, ibland! Hoppas du får den hjälp du behöver! Kram! :)

Postat av: Hönsflocken

Publicerad 2009-06-17 20:56:08

Hm blogg.se kan jag tyvärr inte, jag kanske kan göra det i praktiken men absolut inte förklara det så att någon förstår. Däremot har www.designadinblogg.se svar på ALLT



//F

Kommentera inlägget här
Publiceras ej