En lugn o stillsam dag

Publicerad 2009-06-11 14:42:11 i Allmänt,

Idag har engelsson tagit igen sig..med råge..bara strosat runt här hemma..klappat älsklingsblommor o druckit te o bläddrat i trädgårdstidningar..  eftersom jag fortfarande hostar o snörvlar så lagade käre sambon maten..o det gjorde han med den äran..chilimarinerade kycklingvingar grillades o serverades med bakad potatis..för första gången på flera dagar så åt engelsson med god aptit ..sen har jag kikat runt bland en massa bloggar..helt otroligt hur många det finns..vissa av dem e verkligen otroligt fina o genomarbetade..andra e finurliga o   fulla av humor..andra griper tag i en o ruskar runt..medan vissa inte lyckas engagera engelsson ett dugg..nu ska jag kika lite teve..o lära mig plantera vindruvor..kram kram   Vad konstigt detta blev..ett gammalt in lägg har lagt sig först..undrar just vad engelsson nu har lyckats med  



                                                                 




Postat av: Maria

Publicerad 2009-06-11 14:52:58

Hejsan! Ännu en ny bekantskap, trevligt, trevligt. Trist att höra att du dras med snuva, vi får hoppas på bättring snart. Tack för ett intressant tips också. Låter som en tårta med sting, har du testat någongång??



Krya på sig och ha det gott.

Postat av: Jossan

Publicerad 2009-06-11 18:30:58

Hm.. jag vet inte vad du har gjort, men intressant är det ;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej