En stillsam dag

Publicerad 2009-06-30 19:08:54 i Allmänt,

Fortsatt värme över Blekinge..så här har livet gått i sakta mak idag...lite inköp av livets nödtorft har vi hunnit med men sen har det inte hänt så mycket mer..  


Eftersom ingen ens kan tänka tanken på varm mat så fick det bli en sallad i dag..men eftersom familjen består av idel kräsna individer så ser det ur såhär när det serveras sallad hos oss..i stora skålen finns pasta, kycklingfile o sallat..resten av ingredienserna ligger i småskålar så var o en kan plocka o rata som de vill..






                                                


Postat av: Ninni

Publicerad 2009-06-30 19:35:00

Mmm ser gott ut..sådär brukar jag göra på jobbet alltid är det nåt nån inte gillar!



Lika superhärligt varmt idag..hihi

kramen



Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-30 19:42:48

Mumma, vi åt också plocka ihop sallad på A6. Om du visste vilket skyfall jag kom i först påväg från bilen in till äldreboendet totalt genomblöt från topp till tå. Svärfar trodde jag hade badat med kläderna på. Sen fick jag stanna med bilen två gånger på hemvägen. Väl hemma knappt en droppe :( Vi har också haft chabrador underbar hund.

Postat av: Ulrica

Publicerad 2009-06-30 19:54:31

Smart... smaken är ju som baken delad.

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-30 21:01:05

Ser väldigt good ut maten.. kram

Postat av: Linda

Publicerad 2009-07-01 00:24:16

Visst är det OLIDLIGT varmt?? Jag orkar snart inte mer!! Bjarne hittade ett hål i poolen så den måste jag byta imorrn!! muttrar

STORA KYLKRAMAR FRÅN LINDA

Postat av: Cina

Publicerad 2009-07-01 13:01:04

En sån dukning känner jag igen! Stor familj, många olika smaker! Ser gott ut tycker jag! Och precis vad man orkar med att äta. Ingen varm mat här heller!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej