engelsson blir ofta med barn

Publicerad 2009-06-05 23:20:49 i Allmänt,

ja så e det..  allt som oftast blir det en ny unge i engelssons samling..nej jag har inte ovanligt lätt för o bli gravid..jag har fyra alldeles egna ungar, djupt o ömt älskade..den första född för 24 år sedan den sista för 15 år sedan...däremot brukar engelssons väg alltsom oftast korsas av ungar i olika storlekar som på något obegripligt vis adopterar engelsson som extramorsa..den första som gjorde så är i dag trebarnsmor själv ...men när engelsson först såg henne var hon en lintott på tre år o engelsson var inte så ruskigt mycket äldre hon..knappt i tonåren..idag har vi fortfarande kontakt..skickar dig en kram G för jag vet du läser bloggen..ja de har varit många genom åren de som blivit en av engelssons ungar..sist i raden e nog M som snart ska göra engelsson till en stolt plastmormor..det ser jag verkligen fram emot..   till er alla, mina egna o extraungarna ..jag älskar er   



                               


Postat av: Linda

Publicerad 2009-06-06 01:08:36

Hej på sig!! Självklart ska Lagnevik klappa lite hundar åt Engelsson.. haha.. Provade att skriva i tredje person.. ganska skkoj ju!! Min väg korsas oxå av en massa barn av nån konstig anledning!! Tror att Engelsson o Lagnevik är ganska lika. Hoppas du mår bättre nu!Ta hand om sig! Kramar

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-06-06 20:23:54

Halloj!

Äntligen har jag lyckats ta mig in till din blogg o svara hos dig! Du har ju skrivit fina kommentarer hos mig några gånger:) På finska oxå, jätteroligt!

Finska rötter som jag då antar jag;)



Vilken cool blogg du har, o så verkar du ju vara en härlig person o "extramamma"!



Ha en bra lördagkväll,





Kram Jenny

Postat av: Christina

Publicerad 2009-06-06 20:39:04

Hej , vad roligt att du vill vara med i min tävling ,och att jag nu kan komma in på din blog vilket inte gick med ditt första kommentar. Härligt med extrabarn har sj några som oxå typ adopterat mej som extra mamma . Ha det gott Kramisar/Stina

Postat av: Gunilla

Publicerad 2009-06-06 22:18:57

Det var fint skrivit om mig,

du finns för mig ska du veta syrran,

Kram Syster yster

Postat av: malin

Publicerad 2009-06-09 18:39:56

awww vad söt man kan vara :) Saknar er massor. Ska snart komma och hälsa på, men ekonomin är knaper just nu. Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej