engelsson gick vilse i cyberrymden

Publicerad 2009-06-05 14:51:01 i Allmänt,

jaha så har engelsson lyckats navigera helt galet i datavärlden..jag som inget begriper av sånt borde ju veta bättre...men nääädå trodde nån det..klåfingriga engelsson lyckades starta upp ett blogger-konto..ja det såg ju så smidigt ut detta...med följden att varje gång engelsson var o tassa på någons blogg o lämna avtryck så hamnade alla fel som försökte återgälda artigheten...ja jisses innan jag hade rett ut denna soppan..ett tag satt jag där med två egendomlighets bloggar..varav den ena hade jag inte ens nys om att jag lyckats skapa..hade inte jenny den raringen på bloggen jennyringblomman börjat undra vad som stod på så hade engelsson fortfarande varit vilse..nu kom stora dotter till undsättning o avslutade mitt blogger-konto..så engelsson har hittat hem igen..hej alla hälsar en snopen men lättad engelsson 







                                                                   


Postat av: Linda

Publicerad 2009-06-05 15:17:05

Hej på sig Engelsson... Så bra att du hittade hem igen... hihi.. Tack för alla fina kommentarer... Kramar från Linda

Postat av: Kusinen

Publicerad 2009-06-05 15:47:17

Hi hi..vet va du gått igenom...:)

Postat av: Cina

Publicerad 2009-06-05 19:07:06

Oj! Vilken tur att du hittade hem igen! Känner igen mig.........

Postat av: Hannele funderar

Publicerad 2009-06-05 20:05:01

vad skulle vi göra utan våra barn..

Postat av: Ulrica

Publicerad 2009-06-05 20:22:25

Du är go du! Och jag är glad att du hittade hem igen.

Postat av: ingmarie

Publicerad 2009-06-06 09:12:42

Vilken djungel detta är....Har hållit på sedan i mars,så jag har inte tryckt på allt än!

Telefonen går varm vissa dagar till dottern,nu har

alltså det gått så långt att barnen måste hjälpa oss.Men kul är det!



Ha det,du skriver bra!Kul läsning vill ja lova.

Postat av: Kerstin

Publicerad 2009-06-06 23:26:55

Då är det inte så konstigt att jag inte har hittat till dig. Du har kommenterat så snällt hos mig och när jag har tryckt på ditt namn har det varit en återvändsgränd. Hade nästan gett upp.

Men nu förstår jag. Kul att du är tillbaka. :)

Ha det gott.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej