engelsson kraxar vidare..

Publicerad 2009-06-02 09:00:18 i Allmänt,

E det inte typiskt att man alltid piggnar till framåt dagen för att sen korka ihop till kvällen..jag var i min enfald säker på att jag frisknat till igår..men hah säger jag bara..  Hade jag kunnat spela in mitt ljuva kraxande så hade jag gjort det för o roa er.. Vaknade i morse med zero röst o var tvungen att ringa återbud till ett läkarbesök..behöver jag säga att jag blev trodd..o nej de ville inte ha dit engelsson idag...   Till råga på allt så ska kära sambon vara iväg hela dagen..jag tyckte han skulle ringa in VAS alltså vård av sambo, vilket han tyckte var en ypperlig ide...   men nee jag ska ligga här o ta det lugnt bara..läsa o dricka varmt te med ingefära o halstabletter i..läsa bok o slumra..ha en bra dag alla..kram.. stoppar in en bild från våran kökstrappa på en nyinköpt taklök för o muntra upp mig lite


Postat av: Linda

Publicerad 2009-06-02 09:34:54

Fy vad jobbigt att inte ha nån röst!! Men teet lät gott,så fortsätt med det... Här kommer det bli een lugn dag, då kroppen har en helt egen vilja o gör vad den vill... SUCK!! Stor krya på dig kram! Ps. tycker att sambon kunde ha VAS:at för dig idag... Ds

Postat av: Kusinen

Publicerad 2009-06-02 10:04:29

Precis...Pekka kunde allt vart hemma och tatt hand om dig...:)

Postat av: Kerstin

Publicerad 2009-06-02 14:16:09

Vilka roliga tårtor här nedanför. :) Kul idé.

Krya på dig nu.

Ha en fin dag

Postat av: bettan

Publicerad 2009-06-02 16:07:23

barnen protesterar nog inte om du inte har ngn röst

Postat av: Linda

Publicerad 2009-06-02 17:49:30

Hej hej!! Du kan ha din beställning vilande.. hehe. Tack för att du tror på Noris.. Hon är sin mammas dotter, det är då ett som är säkert! receptet på kakorna kommer ligga på bloggen under kvällen.. Kramar från Linda

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-06-02 19:41:24

Helloj...

Vad tyst det är ? hahaaaaaahaa

Hoppas du blir bättre snart.

Kram Jenny

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-02 22:29:13

Ja en underskrift kommer att uppskattas :)

hoppas du hinner bli frisk bara ;P

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-06-02 23:06:44

Hej!

Tack för besöket hos mig o din finfina kommentar, vad glad jag blir:)



Usch, låter inte kul med kraxröst, hoppas du kryar på dig,



Du har en jättemysig blogg, hit kommer jag gärna igen..nu är det dax att gå o lägga sig!



Hyvä yötä;)

Halein Jenny

Postat av: Speja

Publicerad 2009-06-03 10:01:24

Stackars dig, bra idé att pigga upp dig med taklökar;) Krya på dig!

Postat av: mumari

Publicerad 2009-06-04 19:01:06

Åh stackare, har du varit sjuk! Hoppas du mår bättre nu! Vacker blomma :)

Vill passa på att be om ursäkt också för att jag är usel på att hinna svara på kommentarer, men du ska veta att jag läser alla och blir glad i hjärtat :)

Lite svårt att hinna med bara!

Kram

Postat av: Hannele beundrar

Publicerad 2009-06-05 20:06:29

Taklök är fint.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej