Godmorgon, sega morgon

Publicerad 2009-06-27 09:53:59 i Allmänt,

                                     


Ja engelsson känner sig seg som attan idag..alla muskler gör ajaj, huvet dunkar o resten av engelsson vill bara krypa ner o sova igen.....men nnnnneeeeeeejjjjj det går inte det..upp o hopppa tanten, det e ju fest idag..   


Idag så måste jag städa o dona..hmmm det e nog befogat med en kod röd idag..obs alla som vill pröva denna metod..den går inte att missbruka om den ska fungera..man tar bara till den i yttersta nödfall så behåller den sin trovärdighet..  I alla fall en stor kopp älsklingskaffe ska jag nog starta dagen med..jag hör hur älskade sambon donar i köket o fixar frukost..så jag ska masa mig uppför trappan till köket..ha en underbar dag alla må solen lysa över er..



                                                                                       


Postat av: Ingrid

Publicerad 2009-06-27 11:03:43

Godmorgon!!Känner verkligen igen mig i dina ord idag. Du har en "utmärkelse" att hämta o kopiera från min blogg!! Kramis

Kommentera inlägget här
Publiceras ej