Kollektivet har rumlat om

Publicerad 2009-06-28 09:11:43 i Allmänt,

Ja så blev det fest igår då..o trevligt hade vi o gott åt vi o skrattade gjorde vi o pratade strunt o väsentligheter om vartannat..när kvällsmörkret svepte in över oss så tände vi lyktor o oljelampor över hela gårdsplanen o sen grillade vi chorizos o flintastek o åt o drack lite till...

Det var en fantastiskt puttrigt,  gemytlig fest som lade sig som bomull runt vårt kollektiva hjärta här i huset. 





                                                                              


 


Postat av: Linn

Publicerad 2009-06-28 10:35:56

ska vi bevaka varandras bloggar med bloglovin ?? säg till i min blogg om du lägger till mig så gör jag detsamma :)

Postat av: Linda

Publicerad 2009-06-28 17:26:32

Låter som om även du har haft en väldigt trevlig lördagskväll gumman!! Nu har vi precis kommit hemm från badet och på den turen tog lilla Linda slut på sig!!! Allt snurrar, trots att jag druckit massor!!! Ska lägga huvet på kudden i nån timma tror jag!! BAMSEKRAMAR fråån Linda med familj

Postat av: Ulrica

Publicerad 2009-06-28 20:57:37

Låter grymt mysigt...:=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej