Måndagsmorron o bakdag

Publicerad 2009-06-22 11:44:48 i Allmänt,

God morron på alla..idag skiner solen o det e varmt o skönt..engelsson o Bettan ska baka idag..bröd o rabarberpaj e det meningen att vi ska knåpa ihop..kollektivet ska ha en gemensam fest på lördag med inbjudna gäster så vi tänkte vara ute i god tid o baka redan idag. Igår var det en underbart fartfull dag här..G o J dök upp med lilla E o mellan E o Zac blev alldeles salig..vattenspridaren i form  av en krokodil kopplades in o sen kutade den glada trion runt i vattnet..vilken energi, engelsson blev alldeles matt o liite avundsjuk..det såg härligt ut.
                                    

 Nu ska jag stoppa in lite tvätt i maskinerna o sen plocka fram inför bakningen..ha  en härlig sommardag..alla..kram 

                                                       

   


Postat av: "..det är jag, Patrik.."

Publicerad 2009-06-22 17:09:04

Ok..så det blir inga bilder på dig springande genom spridaren då..fegis..:) /SV: Aah..hon kommer ångra sig resten av livet..:( Tror det var -86 Ultravox turnerade bl.a. i Sverige. Jag och min kompis hade lite dåligt med pengar så vi tänkte "nästa gång"..sen upplöstes gruppen..:( Men har ju återförenats nu och hoppades dom skulle komma till Sverige men.. Därför jag vill till Belgien..blir en "livsdröm" som går i uppfyllelse isf. /Mig gör det inget om lera upp till halsen så länge jag hör..;) /Patrik

Postat av: Lasse

Publicerad 2009-06-22 18:31:28

jaja VISSA blir inbjudna o vissa inte suck

Postat av: Lasse

Publicerad 2009-06-22 18:54:45

Postat av: Christa

Publicerad 2009-06-22 19:02:22

Hej! Jasså du! Du bakar igen?? Vad du står i hiihi. Ja fröken var belåten och glad och även fast hon bara är 2 år så förstod hon att det var en speciell dag. 4 år? ja gudars vad åren går och snart är vi där vi med. Ha en fin kväll. Kram Christa

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-22 19:50:50

Ville bara säga : milj.ooo.ooo.ner tack och kramar för presenten till bebis och plantorna till mig!!Så söta ni är allahopa!!Vi ses nästa helg:) Kramar

Postat av: "..det är jag, Patrik.."

Publicerad 2009-06-22 20:30:34

SV: Man ska behålla barnasinnet vet du väl..:) Men chansen kanske kommer i morgon igen. /Är biljetterna slut eller..? Tråkigt för henne isf..:( /Patrik

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-06-22 21:44:32

GOTT...

Du pratar om kollektivet ?

Bor du i ett kollektiv?

Jag ska baka 8 pajer till på lördag...phu

Jag älskar gamla engelska serier som Agatha ...

Kram Jenny

Postat av: Tussan

Publicerad 2009-06-23 21:07:33

Väldigt fin bild är de du som tvätta??hehe ha en bra kväll kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej