Moderskärlek

Publicerad 2009-06-28 12:09:07 i Allmänt,


 Moderskärleken när den e som bäst............





                                                   o som sämst!!!!! 


Postat av: Mia

Publicerad 2009-06-28 12:28:13

Hej du, har du lust att klicka dig in på http://www.asusnordic.com/summertour/?p=351 och rösta på mig o min syster... det tar typ 3 sekunder du behöver bara klicka på lilla snäckan bredvid bilden.. vore himla fint av dig och skriv en kommentar så att jag kan tacka dig senare...

peace

Postat av: Maria

Publicerad 2009-06-28 13:01:34

OMG!! Sista bilden!! De övriga var ju bara underbara!! Älskade uttern! :) Jag ställde mig i givakt och pallrade mig direkt i säng efter ditt hojtande, känns mycket bättre nu så, gulle dig och tack för omtanken!!

Idag ska vi göra en liiiiten utflykt till närliggande brygga medelst bil, för fröken håller på att få fnatt av allt drönande. Kraaaam så hörs vi snart igen.

Postat av: Monika

Publicerad 2009-06-28 16:11:47

Fin blogg :)!

Postat av: Carin

Publicerad 2009-06-28 16:41:01

Tack för det =) Vi har nyss kommit hem från Göteborg, liseberg, Underbar helg, har du vart där?

Postat av: lessontok

Publicerad 2009-06-28 17:00:43

Och så sägs det att människan är smartare än djuren!!!

Djuren har då definitivt mer känsla om man ska gå efter bilderna.asg



Uttern var ju bara för ljuvlig.



Ja du, tålamodet finns nog när det gäller att ligga och sola.

Det är känslan, när man ligger där på backen, av att grillas levande som inte är lockande.

Det har blåst halv storm här nästan en hel vecka men just den dan när jag får för mig att parkera späcket på backen som det blir stiltje i luften.

Postat av: Ninni

Publicerad 2009-06-28 17:36:56

Nämen herregud vad gör hon med barnet..usch så hemskt!



Ja ligga på klippor en varm sommardag är helt underbart det får du prova nångång..kram



Postat av: Ulrica

Publicerad 2009-06-28 20:57:00

Fram med en lyftkran och lyft henne i benet!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej