Regnet det bara öser ner

Publicerad 2009-06-11 18:42:44 i Allmänt,

 Helt vansinnigt vad det kan regna o ruska..vart tog sommaren vägen?  Idag fanns det ju lite hopp i alla fall eftersom det varit soligt o nästan varmt..men nu regnar det desto mer..     Idag har mellandottern öppnat sitt betygskuvert o vilda glädjescener har utspelat sig i engelssons kök..ungen rodde hem tre MVG så morsan engelsson e supermallig.. I morgon går minstdottern ut åttan så vi ska fira bägge tjejerna med   tårta som äldstadottern ska göra..hoppas hoppas bara det blir uppehåll o varmt i morgon så vi kan fika i trädgården




                                                                    


Postat av: ngmarie

Publicerad 2009-06-11 20:13:35

Trevlig sommarbild!!Ibland är jag fruktansvärt lat,men det talar jag bara om för dig!



Ha det

Postat av: Christa

Publicerad 2009-06-11 20:32:52

Hei hei! WOW osaat suomeakin hihi arvaa hämmäsyinkö minä? Juu ihan suloinen rasia se on ja ei ollut kallis. Toivottavasti päiväsi on ollut hyvä. Kuullaan taas.



Tv Christa

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-11 21:01:20

Hahha no niipä haha. NEJ det gör inget jag blev bara så paff, folk kommenterar så sällan på finska hihi. Jahaa Rovaniemi, där har jag varit. Min man har släktingar där. Och syrrans ex kommer därifrån som så många andra här i Eskilstuna.

Postat av: Linda

Publicerad 2009-06-11 21:05:31

Hej gumsan! Vi hade jättetur att det blev uppehåll o strålande sol under avslutningen.. Barnen var sååå fina och var så duktiga!! Foton kommer så småningom.. Har ju ingen egen kamera så exet tog och ska skicka på mailen... Håller tummarna för att ni får lika vackert väder som vi... Kramar från en väldigt värkande Linda

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-11 21:13:47

Och jag blir så våt om både skor och strumpor...yeaaa.

nej sorry jag har ingen motritual..den skulle jag använt mig av för längesen



Kram Bibban

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-11 21:14:18

Och jag blir så våt om både skor och strumpor...yeaaa.

nej sorry jag har ingen motritual..den skulle jag använt mig av för längesen



Kram Bibban

Postat av: Emily

Publicerad 2009-06-11 21:22:04

vilken häftig bild :) Och här skiner solen faktiskt fortfarande :) Men imorgon blir det nog andra bullar.. surt.

Postat av: Daniel

Publicerad 2009-06-11 23:53:27

Sommaren den kommer ännu

- det tror vi på!

Postat av: Maria

Publicerad 2009-06-12 08:12:31

Goood morgon!! Vad orättvist med sommarlov...jag minns faktiskt känslan fortfarande. :) Härligt att få strutta omkring med näsan i vädret och vara STOLT STOLT över sina telingar. Grattis till mamma också!! ;)



Ha nu en strålande bra dag så ska jag grubbla över chilimoussen.

Postat av: Speja

Publicerad 2009-06-12 09:56:00

Så kul med fina betyg! Och jag hoppas ni har bättre väder idag, det är ju något särskilt att äta tårta ute!

Ha en fin helg!

Postat av: Maria

Publicerad 2009-06-12 12:46:19

Halloj igen! Tja, från början (januari) var det lite pirr i magen. Hade ju inte suttit på en häst ordentligt på 8-10 år...det visar sig iaf att det är lite som att cykla även om musklerna är galet ovana. Kan dock VARMT rekommenderas. :)



Tack för recepttipset. Har du ett bra recept mottages det tacksamt. :)

Postat av: anna

Publicerad 2009-06-12 14:05:56

ja det är samma här, man kan knappt sticka ut huvet utanför dörren utan att bli dyngblöt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej