Snarkrapport..

Publicerad 2009-06-10 00:05:13 i Allmänt,

Jag älskar käre sambon i ljuvt o lett..men det finns stunder..just nu sitter en mäkta irriterad engelsson o muttrar  i soffan eftersom följande drama precis utspelat sig 


engelsson:  Älskling...du snarkar 
käre sambon:  ..å faan..snaaaarrrkkkkkk
engelsson: Älskling..vakna då..du snarkar 
käre sambon: ajdå..men inte så högt va?? snarrrkkkk
engelsson: jo faktiskt  du håller mig vaken
käre sambon:snarrrkkk.....snnnaaaaarrrrrkkkkkk
engelsson: men hallååå..vakna DU SNARKAR
käre sambon: men du får väl väcka mig då ????  snnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnaaaaaaaaaaaarrrrkkkkkk


där nånstans började det handla om att antingen tappa förståndet  eller avlägsna sig själv från scenen..  det oerhört roliga.. eller? i kråksången e ju att han via landstinget   är försedd med en andningsapparat som just det..ska hejda hans snarkningar 


Postat av: bettan

Publicerad 2009-06-10 07:47:08

det blir att skaffa ett gästrum hör jag

Postat av: Linda

Publicerad 2009-06-10 08:55:48

Halloj.. Stackars dig!! En snarkande karl är inge skoj!! Jeppes pappa snarkade nåt fruktansvärt och det slutade oftast med att jag la mig hos Emma!! morr.. Fungerar inte maskinen då eller använder han den inte?? Hoppas iaf att Engelsson får en lugnare natt inatt!! Snarkfria kramar från Linda

Postat av: Robin Janne Hood

Publicerad 2009-06-10 15:00:38

Hej,

jag har själv en sån apparat, men kommer man ifrån en tid så är det svårt hänga på igen. Jag kör den i perioder, ibland somnar jag före jag orkar använda den. Men han måste använda den om du störs, jag har haft kvinns mestadels som ej vaknat av jordbävningar :)



Må väl

Janne Hood

Postat av: Kusinen

Publicerad 2009-06-10 15:34:53

Stackars stackars dig! Är glad att jag inte hör mig själv när jag sover...hi hi

Postat av: Cina

Publicerad 2009-06-10 17:46:04

Hoppla hej! Det där känns igen! Natten som gick var jag INTE sams med Älskade Sambon och hans snark-maskin. Ibland hamnar den snett, ibland lossnar den och det blåser full orkan och tja, låter! Blandat med snarkningar! Öronproppar är min grej! Och ljudbok!

Postat av: bettan

Publicerad 2009-06-11 06:28:13

jag trivs bra som singel

Kommentera inlägget här
Publiceras ej