En vacker morgon

Publicerad 2009-05-28 08:50:42 i Allmänt,

Godmorgon vilken vacker dag..engelsson känner sig kvittrigt glad idag..fast blåsten har rumlat o partajat i trädgården o lämnat förödelse efter sig o fast det ylar i alla arma muskler..men jag ska njuta lite frukost o sen ska jag ut i trädgården o tassa runt bland mina älsklingar o räta upp dem o klappa om dem på alla vis..kanske ta en o annan bild oxå..   t  


Postat av: Linda

Publicerad 2009-05-28 09:41:22

Tack för orden. Har lite till att ordna innan jag får vila tyvärr.. Skit att vara ensamstående ibland.. mutter Kram på dig

Postat av: engelsson

Publicerad 2009-05-28 10:28:52

Ja det förstår jag..fibro eller inte så finns det måsten som inte går o slinka runt..ja att vara själv om ansvaret ökar ju allt tusenfalt..jag upplevde det starkt direkt efter skilsmässan..bara att handla helt själv var en pina..kram på dig

Postat av: Speja

Publicerad 2009-05-28 13:14:07

Med lite ömhet piggnar de kanske till - älsklingarna...;)

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-05-28 20:23:08

Tack för din empati.

Jobbigt leva med denna hlvetes värk:(

Har tyvärr nervsmärta :(

Skönt med en trädgård i alla fall:)

Kram Jenny

Kommentera inlägget här
Publiceras ej