engelsson blogg e under förändring

Publicerad 2009-11-09 21:29:55 i Allmänt,

o det e älskade nästäldstadotter som fixar o donar..jag e så oerhört kass på o göra sånt själv så hon ryckte in..o det tackar mamma för..  nu ska jag äntligen få en blogglista oxå..o den e inte på något vis komplett..eftersom jag inte kan göra det själv så var det bara de som kommenterat sista dagarna som hamnade där..jag ska få hjälp o komplettera den efterhand..


Postat av: Maria

Publicerad 2009-11-10 07:53:34

Vilken tur du har - Får hjälp med pimpning och så!!

So far so good ser jag - himla tjusigt och massor av dina härliga bilder på en gång - det gillar vi. Lutar mig tillbaka bakom skrivbordet och spanar förnöjsamt igenom bild och färgkavalkaden.



Kram kram!!

Postat av: Christa

Publicerad 2009-11-10 08:22:14

Terveeee! Tänkte pipa in en sväng hos er alla söta innan jag svara på alla kommentarer som bara strömmar in på min sida! men dom får vänta nu måste hinna in till er också! Hoppas allt är väl med dig! Hali

Postat av: Daniel

Publicerad 2009-11-10 09:45:05

ååh vill oxå va me på din blogglista!

Postat av: Ingrid

Publicerad 2009-11-10 13:06:45

Döttrar är väldigt bra o ha när de väl hinner vill säga.. Jättefint blir det!

Postat av: c

Publicerad 2009-11-10 14:50:32

Det är väl bäst man slänger iväg en kommentar då så man hamnar på listan.....:-)

Postat av: Ulla

Publicerad 2009-11-10 16:22:01

Jag kan heller inget om html-koder utan min design fick även jag hjälp med av en för mig okänd bloggvän. Jag vill nu ändra min stil och jag har tänkt be en av sonens kompisar om hjälp där. Fast det dröjer för för tillfället befinner hon sig i Åre. Jag får fånga henne nästa gång hon är hemma

Postat av: Zombiepuff på Bloggsemester

Publicerad 2009-11-10 20:57:06

Jamen vad fint det vart ju...

Bravo Nästäldstadottern!!!! =)



Hur är det gumman?

Här är det bara bra med det mesta...

tog flunssavaccinet idag på barnkliniken när Hanna fick sin andra spruta...

Så nu slipper jag köa och vänta tills slutet på året då det skulle ha blivit min tur.

Inga biverkningar än så länge...

som jag känner av.



Mår ändå uselt just nu pga mensvärken

Så jag kanske inte känner av biverkningarna =)

Usch vill ha bort hela mensgrejen...

Ska ju inte ha mera barn... =)



Ganska skönt att inte blogga faktiskt..

Så jag får se när jag kommer tillbaka...

Men hit kommer jag alltid...

Till finaste vännen min!!



Isot lämpimät halit!!!

Postat av: Zombiepuff på Bloggsemester

Publicerad 2009-11-10 20:59:02

Jamen vad fint det vart ju...

Bravo Nästäldstadottern!!!! =)



Hur är det gumman?

Här är det bara bra med det mesta...

tog flunssavaccinet idag på barnkliniken när Hanna fick sin andra spruta...

Så nu slipper jag köa och vänta tills slutet på året då det skulle ha blivit min tur.

Inga biverkningar än så länge...

som jag känner av.



Mår ändå uselt just nu pga mensvärken

Så jag kanske inte känner av biverkningarna =)

Usch vill ha bort hela mensgrejen...

Ska ju inte ha mera barn... =)



Ganska skönt att inte blogga faktiskt..

Så jag får se när jag kommer tillbaka...

Men hit kommer jag alltid...

Till finaste vännen min!!



Isot lämpimät halit!!!

Postat av: Zombiepuff på Bloggsemester

Publicerad 2009-11-10 21:00:40

Jag ska alltid vara värst ju

Så vi slår till med en tredje kommentar..Haha



Halit!!

Postat av: Linda

Publicerad 2009-11-10 23:51:43

Vilken duktig o snäll dotter du har! Hon får mer än gärna styra upp min blogg osså om hon vill.. hehe! Hoppas att min goa vän har haft en trevlig dag! Kramar från en trött Linda... gäspar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej