engelsson e lite under isen

Publicerad 2009-11-24 22:51:37 i Allmänt,

o orkar just ingenting..ryggen bråkar ordentligt med mig o humöret har dalat..ryggen gör infernaliskt ont o jag känner ingenting i högra foten..det e som o trampa runt med en tvättsvamp istället för fot..
Så min blogg e inte så aktiv nu inte..o inte orkar jag kravla runt till er heller...jag hoppas ni alla har det riktigt fint o tack så mycket för goa kommentarer....de värmer en ynklig själ...men detta ska väl rätta till sig snart..hoppas jag..
Första advent närmar sig med sorglösa steg o bryr sig inte om att engelsson gärna skjutit fram allt en vecka..eller två..eller rent av en månad..kära ni..inser ni att det e julafton om en månad..herredumildetid..vart tog hösten vägen??
Ja engelsson tillbringade ju i o för sig sin höst kravlande runt bland mossor o lavar o svamp i skogen..
För o lätta upp tillvaron så petar jag in några bilder som e tagna nu under hösten...
Så här precis som en fjäder skulle jag vilja sväva runt på mina älskade skogsstigar just nu
O det hade väl inte varit engelsson om ni inte blivit förärade några droppar*S*


Postat av: Puff som tänker på Engellson....

Publicerad 2009-11-25 06:17:54

Finaste Goaste Engelsson!!



Snälla du... Tänk inte på oss...inte på bloggen



Vi finns här sen när du kommer tillbaka.

Vila och sköt om dig själv...



Tänker på dig... lider med dig...



Massor med kryapådig kramar



¤Kramar om¤... länge... länge....

Postat av: Ännelaij

Publicerad 2009-11-25 13:41:40

Håller med puffeltufflan.

Tänk på dig själv.



Fina bilder.

:)



Kram

Postat av: Ingrid

Publicerad 2009-11-25 21:08:57

Jobbigt läge! Finns inget som så fullständigt knockar en som när ryggen lämnar in.. har tre diskbråck i ryggen så får allt min släng av sleven med jämna mellenrum. Nu har den hållt sig hyfsad sen vi var i Bohuslän..

Postat av: Cicki

Publicerad 2009-11-25 23:23:55

Vad skönt att höra att jag inte är ensam om att ha panik inför advent. Hade också gärna skjutit på en några veckor. Här krånglar också ryggen fortfarande. Det kanske är rost eller mögel som drabbat oss på grund av den fuktiga väderleken.



Kram på sig, kära Engelsson. Hoppas ryggen lugnar ner sig så smångingom.

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-26 09:36:18

Va tråkigt att du inte mår bra..hoppas det vänder snart!



Men jag njuter av dina otroligt vackra bilder...kramen

Postat av: Ninni

Publicerad 2009-11-26 09:36:44

hoppsan det var jag...

Postat av: malin

Publicerad 2009-11-26 09:49:27

ja verkligen!

Vad fin din blogg är nu, verkligen!



kramar

Postat av: Boman

Publicerad 2009-11-26 16:37:20

Se till att laga dig! Vem ska annars ta fantastiska foton som du alltid har här?

Krya på dig!

Postat av: Ragnvi

Publicerad 2009-11-27 05:02:07

Morning o tack för dina goa rader hos mig!

Men vad ledsen jag blir för din skull...vet ju hur det är att ha ryggproblem. Du måste kanske besöka doktorn nu?!

Själv tar jag en timme i taget, orkar inte mer just nu.

Kramen!

Ragnvi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej