Goder afton...

Publicerad 2009-11-05 22:38:52 i Allmänt,

Hur har ni det i stugorna..engelsson sitter o snurrar runt på nätet kikar på än det ena än det andra..tycker om o göra sådana planlösa rundvandringar ibland..  Det e så vilsamt att inte söka nåt speciellt o alltid hittar man något som fångar intresset för en stund..  Något smått chockerat konstaterade jag nyss att allas vår kosmiske fredspredikant Tomas di Leva tydligen tappat humöret..o misshandlat sin flickvän...hmmm underliga saker hända verkligen..


i de lugnaste vatten eller vad de nu säger..Tomas själv förnekar det skedda o skriver i ett öppet brev  att allt var ett påhitt av flickvännen..hmmmmm



Nåja..detta e nu inte något engelsson har lust o fördjupa sig i...

Jag ska däremot göra tidig kväll o försöka sova för omväxlings skull..det behöver jag..e så förbaskat trött..kram på er..o ha en bra kväll ni som tänker hålla er uppe...



Postat av: Ulla

Publicerad 2009-11-06 06:24:14

Visst känns det som om tiden går fortare när man sitter vid datorn. ...och tänk...det var väl någon som trodde att det där med internet inte skulle bli någon större hit. Sååå fel man kan tro

Postat av: Ulla

Publicerad 2009-11-06 10:09:29

Jag hörde om di Leva på RixFm. Han har visst gått ut med ett öppet brev till journalister där han förnekar misshandel

Postat av: Maria

Publicerad 2009-11-06 10:44:16

Till hans försvar så verkar han inte kunna slå särskilt hårt... :))



Oh, har hon en bordercollie!! Gose!! De är mysiga men ooooh så mycket energi. Du får hälsa gode Spike, hur ser han ut förresten?



Kram

Postat av: Cicki

Publicerad 2009-11-06 14:56:42

Såg på löpsedeln igår och känd stjärna bla bla bla. Det var ju den sista man kunnat tänka sig, faktiskt. Han handlade på Konsum på Söder när jag jobbade där. Vi fick alltid skrattanfall när han gått därifrån. Han går klädd så där även till vardags!

Postat av: matilda

Publicerad 2009-11-06 15:32:14

Läs gärna mitt senaste inlägg och svara på frågan längst ner i det! Hur ser du på ditt liv, vad gör du med det?

http://elitecyclist.blogg.se/2009/november/doden-ar-mig-hack-i-hal-och-skriker-i-morgo.html

Postat av: Ragnvi

Publicerad 2009-11-06 17:14:13

Tjena! Hur är det med dig?! Lika trött än? Hoppas du fick sova åtminstone!

Ditte låter hälsa att det hon stod i duschen när mormor fotade...det var vatten o schampo du såg...sen luktade hon gott igen!

Kramen!

Ragnvi

Postat av: Ingrid

Publicerad 2009-11-06 19:44:55

Man vet inte mycket egentligen, fasaden är fin men sen där bakom?! Nu är det fredagsmys fast utan Moltas denna gången. Fick ett sms innan från honom där han bett sin pappa skriva : jag älskar min farmor!! Gullunge farmor smälter som smör i solsken...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej