Godmorgon..

Publicerad 2009-11-20 08:12:20 i Allmänt,

så blev det fredag återigen..o engelsson vaknade o skuttade som  Rönnerdahl ut ur sin säng..nåja skuttade e väl o ta i..men utvilad o på strålande humör..det e lite skuttaktigt det..i allafall  med engelssons mått mätt..
Jajamen det e en bra dag idag...engelsson har fått 5 timmars ostörd sömn..o det mina vänner..det e mycket det..
Idag så har jag tvättstugan o sen ska jag städa o röja undan..för sen så rymmer jag o käre sambon fältet.. Vi ska åka till en kompis i Osby o gå på shoppingtur o loppisrunda..strosa runt..fika o äta gott..bara vara för någon timma..ungarna e mutade o nöjda..de har fått pizzapengar..det fungerar alltid..
Japp så ser engelssons fredag ut,..nu ska jag trava runt o se vad ni hittar på..kram


Postat av: Christa

Publicerad 2009-11-20 08:49:03

Kiitos Ystävä! Ja det här är ett bra sätt att visa sina saker på och vi är så glad för denna chans! Spännande är det hihi! ha en bra helg kram

Postat av: Daniel

Publicerad 2009-11-20 11:22:52

Tvätta duktigt!



Ja nauti osbyyssä!!!

Postat av: Ninni

Publicerad 2009-11-20 11:47:30

Härligt att vakna utvilad..hoppas ni får en riktigt bra dag..kramen

Postat av: bettan

Publicerad 2009-11-20 12:35:32

synd att du missar discot ikväll

det tar vi en annan kväll hoppas ni får kul idag

Postat av: Ännelaij

Publicerad 2009-11-20 16:32:37

åååååh, sjösalavals.

Jag gillar Taube.

Passar att spela under sommartid.

Osby?

Oj, där känner jag folk.

KUL!

Ha det bra

Kram

Postat av: ingrid

Publicerad 2009-11-20 17:22:27

Alla har väl rätt o ha lite bloggtorka ibland.. att känna sig lite vissen sådär.. det är ju då man behöver tillsätta lite "näring" du vet! Härligt att du känner dig piggare idag, kanske vår näring gjort en del, fniss

Postat av: AnnaKK

Publicerad 2009-11-20 19:04:15

Hej!



Hoppas det var en trevlig dag i byn!? :-) I mina öron låter det så underligt att ta sej en shoppingrunda där - men jag är förstås ganska hemmablind. Det FINNS ju faktiskt en hel del affärer, det är bara det att en annan nästan alltid åker nån annanstans (läs Hässleholm eller Kristianstad) när det är shoppingbehov.



Fast när det gäller loppisar/second hand så är det bra utbud där!! Dock inte så ofta jag kikar om det heller - men det händer. :-)



Ha en fin fredagkväll!

Postat av: Ulla

Publicerad 2009-11-20 19:58:46

Hur har rymlingarna det? Bra, hoppas jag

Postat av: Maria

Publicerad 2009-11-21 17:10:20

Jodå, sugen är nöjd och har fått äta och dricka gott i två dagar - den fick till och med eget rum på hotellet och tillbringade timmar i relaxavdelningens badtunna. Allt lungt med andra ord.



Hoppas ni hade trevligt med era vänner, men det tror jag nog. I goda vänners lag har man aldrig tråkigt.



Kraaaam

Postat av: *Koputan kovaa* Ollaanko kotona?? Vain onko luuta ovella?

Publicerad 2009-11-22 10:12:57

Heiii finaste du!!



Hoppas allting är bra med dig och ja er alla!

Här regnar det i massor så det får bli en städdag..

Har ingen lust man måste väl... Bläh!!



Isot Halit sinulle ystävä rakas!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej