Torsdagen försvann o det blev...

Publicerad 2009-11-13 16:10:43 i Allmänt,

fredag...o engelsson upptäckte att jag nog varit tröttare än jag trott..som inte gjort något blogginlägg alls på hele långa torsdagen..så vart den dagen smet iväg kan jag inte riktigt redogöra för..   Utvecklingssamtal med yngsta dottern var jag på i allafall..så de så..o det gick bra..hon sköter sig..
Sen vet jag med bestämdhet att jag varit till skogs igår..det påstår i allafall min kamera då det finns foton från igår..
O titta vem som gästspelade en stund o lekte tittut mellan granarna..allas vår älskade efterlängtade sol..
O fortfarande går de o plocka..trattkantarellerna
O detta e väl vanlig gul kantarell?? Sådana fanns det massor av..många i dåligt skick tyvärr..
Droppar e engelsson svag för..väldigt svag..
O nu varnar jag känsliga tittare på det bestämdaste för o fortsätta att kika nedåt sidan..jag har nämligen en fotogåta åt er..o det e en lite otäck bild..sååå mina vänner, vaaad e det engelsson fotat???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Nååå någon som kan gissa..


Postat av: rantalicious

Publicerad 2009-11-13 19:22:25

Hej =)!

Kikar bara in och önskar dig en super trevlig helg! Kramar

Postat av: Kusinen

Publicerad 2009-11-13 22:53:59

Nä fy va sytligt...har ingen aning om vad detta kan va...konstiga svampar i skogen??

Kram

Postat av: Ragnvi

Publicerad 2009-11-14 06:03:19

Morning...men människa...vad har du fotat?! Spillning från nåt djur eller?!

Kramen!

Ragnvi

Postat av: rantalicious

Publicerad 2009-11-14 07:45:39

Ska genast gissa.."förlåt gumman"



Ehuuu, vad är det egentligen? Jag gissar antingen på någon slags spillning från ett djur, eller stammen av ett träd =)

Postat av: rantalicious

Publicerad 2009-11-14 08:27:25

Jejj hihi =) ett halvt rätt, inte illa ;P Såg att du har varit och hälsat på mig på facebook =) Kram

Postat av: Tussan

Publicerad 2009-11-14 11:10:56

God förmiddag ha en bra helg kram

Postat av: Christa

Publicerad 2009-11-14 11:11:45

Hej! Ja tidningen är på väg till mig Wohoo! tack vare Rita. Men vilka underbara bilder! Hoppas helgen varit bra så här långt här kör vi i 120 hahha kram

Postat av: Boman

Publicerad 2009-11-14 11:53:55

Det var som... ingen aning faktiskt. Men gissar på någon form av svampangrepp på dött trä.

Postat av: [email protected]

Publicerad 2009-11-14 13:07:04

Hallå där! Ja jag var tvungen att ta bort min blog olapaloma med dunder och brak! Blev så irriterad på mina släktingar jag inte ens har kontakt med som envisas med att lusläsa mina bloggar! Och sedan snacka ännu mer skit än de redan gör! Hann inte ens ta alla adresser! Men tänkte att de som vill kanske hittar mig i allafall, Kul att du hittade mig!Spara adressen, kram och önskar en trevlig lördag! DS, hua!! Det såg jätte otäckt ut på bilden som ett köttsår! är det något djur eller? KRAM

Postat av: [email protected]

Publicerad 2009-11-14 13:07:21

Hallå där! Ja jag var tvungen att ta bort min blog olapaloma med dunder och brak! Blev så irriterad på mina släktingar jag inte ens har kontakt med som envisas med att lusläsa mina bloggar! Och sedan snacka ännu mer skit än de redan gör! Hann inte ens ta alla adresser! Men tänkte att de som vill kanske hittar mig i allafall, Kul att du hittade mig!Spara adressen, kram och önskar en trevlig lördag! DS, hua!! Det såg jätte otäckt ut på bilden som ett köttsår! är det något djur eller? KRAM

Postat av: Bibban

Publicerad 2009-11-14 13:58:48

men Engelsson, inte visste jag att du var med när skrotet plockades ut ur min fot ;))

Mysig lördag önskar jag dig

Kram Bibban

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-14 16:50:23

Herregud engelsson, vad är det för läskigt du visar? Berätta, för jag har ingen aaaning

Postat av: Ingrid

Publicerad 2009-11-14 17:54:41

Hmm, kunde nästan tro det är inkromet på nån ovanlig frukt... Älskar din trollskog!!

Postat av: Speja

Publicerad 2009-11-16 09:54:35

Ha, när jag ramlade in här trodde jag först att översta bilden föreställde något gott som du ätit...typ köttgryta. Tänk vad fel man kan ha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej