engelsson hälsar bloggvärlden gomorron

Publicerad 2009-10-21 14:46:43 i Allmänt,

o hoppas att alla mår bara fint.. Själv har jag haft ett par trötta dagar igår o förrgår..seg som kristidens glycerinkola det var engelsson det..
Men nu har jag nog lyckats sova av mig både trötthet o seghet... Känner mig pigg o glad idag o har startat dagen med en balja av älskade kaffet..hur skulle engelsson klara sig utan kaffe????  O då mina kära vänner ska ni veta att jag inte varit en kaffemoster mer än i ca 5 år..tidigare drack jag enbart the..
Idag har Blekinge vaknat till en solig höstdag...det e underbart fint ute..o det rycker lite i engelssons avtryckarfinger...så en liten fotorunda e nog på programmet idag det tror jag..
Ja hej igen..ja för det ovannämnda skrev jag i morse o hann inte posta förrän jag befann mig i bilen med käre sambon o tre tonåringar på spontanutflykt till Karlshamn..
Riktigt trevlig utflykt blev det..med lite shoppande o fikande o lunchande o ett par loppisbesök hann vi klämma in.. Så nu har vi landat hemma o engelsson sitter o varvar nr lite..hoppas ni haft en fin dag allihop..kram


Postat av: Ninni

Publicerad 2009-10-21 17:24:19

Vilken härlig bild!!



Jag mår alldeles utmärkt, nja nu ljög jag väl lite grann. Har en luftvägsinfektion,,men jag mår inte dåligt!



Kram kram

Postat av: Hannele på ön Hisingen

Publicerad 2009-10-21 17:31:01

Hihi, är shoppande och utflykt samma sak ;)

Postat av: Bloggullet

Publicerad 2009-10-21 18:27:38

Första gången jag är här, trevlig blogg du har, jag återkommer.

Kram

Postat av: Bloggullet

Publicerad 2009-10-21 18:28:03

Första gången jag är här, trevlig blogg du har, jag återkommer.

Kram

Postat av: Kusinen

Publicerad 2009-10-21 18:39:01

Så ni fick med er alla 3 idag...:) Karlshamn är mysigt...kram

Postat av: Puff som har skanat och undrat vart Finaste Goaste Engelsson har hållit hus =)

Publicerad 2009-10-21 18:54:41



Men det behövdes ju inte =)



Undras om vi lider.. ja för dig är det väl "led"

av någon konstig bloggtrötthetsåkomma...

Själv är jag så in i baljan trött på datorer... Bläh!

Känner att jag nog bör ta en paus på ett par månader

Det skulle behövas...

Sist så skulle jag ta paus en vecka och det blev ett par månader.

Det var så attans skönt...

Kanske skulle jag börja min barnlediga helg med att börja pausen...

Jaja.. inte vet jag =)



Ska nog ta och läsa din blogg från början

Titta på alla underbara bilder som du har.

Ja då blir jag glad...

och lusten att sitta här kanske kommer tillbaka.



Massor med dom varmaste kramarna

Ja vielä isomma Halit Sinulle.



Halithalithalit

Postat av: Puff som har saknat och undrat vart Finaste Goaste Engelsson har hållit hus =)

Publicerad 2009-10-21 18:57:04

Men perkele...



Men det behövdes ju inte



Den meningen ska inte vara med jue =)



Skanat är ju Saknat jue

Postat av: Ingmarie

Publicerad 2009-10-21 20:00:20

Tittar in o ser att du varit på loppis...Några fynd?

Bara trevligt att ta en tur hursomhelst!



Stora kramen!

Postat av: Linda

Publicerad 2009-10-21 23:20:02

Kul att se att min goaste Engelsson mår fint!! Här har det dessvärre varit ganska så illa ett par dar.. Var hemma från jobbet idag och det kändes inge vidare.. suckar men jag ska försöka jobba imorrn igen.. Stora kramar till dig från Linda

Postat av: Ingrid

Publicerad 2009-10-22 08:08:43

Undrar om energin o piggheten skulle komma om det blev lite ljusare ute...typ snö fast det vågar jag knappt säga högt. Gillar inte hala vintervägar..

Postat av: Ännelaij

Publicerad 2009-10-22 09:50:40

Det var snabba puckar det..först godmorgon och sedan så har du knäppt foton coh hunnit vara till Karlshamn!

Ehh..det kallar inte jag för seghet..

;)



Hoppas din dag idag också blir bra

Kram

Postat av: Maria

Publicerad 2009-10-22 11:57:17

Vilken vacker bild!



Ja här på ön lyser solen med sin frånvaro kan man säga, det är bara grått, kallt och regnigt :/

Inte ens hunden vill går ut hihi, lite udda med tanke på hans ras!



Må så fint

Kram Maria

Postat av: Maria

Publicerad 2009-10-22 17:37:50

Piggpiller, kaffe och en tripp ut i stora världen - Bra grejjor!

Själv har jag inte haft någon större lust till datorn efter veckans knapprande på jobbet...men så SÖG det till i bloggtarmen och nyfikenheten knackade på och viskade - Tänk vad du missar!!



Så här är jag nu...Sticker näsan genom dörrspringan, plirar lite med ena ögat och hojtar WAAAS AAAAPP?!?! :)



Kram kram kram

Postat av: Speja

Publicerad 2009-10-23 09:02:14

Vad mycket ni hann med då? Trevliga saker också!

Hoppas du får en fin helg.

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-10-23 10:15:07

Hejsan vännen.

Härligt med utflykt så här års .

Så underbar luft ,vyer.

Önskar dig en trevlig helg .

Kram Jenny

Postat av: Christa

Publicerad 2009-10-23 13:06:27

Hej! Känner mig också seg lite och det är väl årstiden! Tänkte pipa in och önska dig en trevlig helg ha det bra kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej