det här med att odla frukt o grönt i formar

Publicerad 2009-09-13 14:31:12 i Allmänt,

e jag väl lite frågande inför..blev lite nyfiken på det hela efter att ha läst om buddhapäronen..o fyrkantiga vattenmeloner e ju inte direkt nåt nytt..men hjärtformade diton hade jag inte sett..inte heller hjärt o stjärngurkor..men kan ju inte riktigt se vitsen med det hela..bara en kul grej
Funny Shaped Fruit and Vegetables


Melon2.jpg

Funny Shaped Fruit and VegetablesFunny Shaped Fruit and Vegetables
Funny Shaped Fruit and Vegetables
Klart kul sallad..fast jag kan ju föreställa mig att kilopriset e vansinnigt


Postat av: Ännelaij

Publicerad 2009-09-13 16:22:03

hjärt och stjärngurkor hade jag gärna köpt.

Antar att de trär på någon form av form när gurkorna börjat växa.

Så svårt kan det inte vara.

kaxig



Nåååååja..huvudsaken är att maten smakar bra.

Ha det bra

/A

Postat av: Ingrid

Publicerad 2009-09-13 18:27:13

Något att testa nåt år kanske?? Har faktiskt aldrig hört om det innan. Mulet halva dagen men sol o fint i eftermiddag. Fått en massa gjort!! Tror det är Ölandsenergin som slagit till..

Postat av: Maria

Publicerad 2009-09-14 12:05:33

Så himla ball!! Jag har tidigare sett att man lät päron växa i flaskan som man senare gjorde päronlikör i (jättefint med päronet som flöt omkring) men det här var något HELT nytt. :) Tror inte jag har tålamodet att vänta ut det bara.

Tar fram fruktkniven, kreativiteten och sätter tungan i "rätt mun". :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej