engelsson har sovit

Publicerad 2009-09-27 11:28:56 i Allmänt,

gott o smärtfritt o precis lagoma länge..så idag så skiner solen i engelsson..visserligen e det mulet, blåsigt o kallt ute men inom mig e det rena rama sommaren..som en tidig försommarmorgon med dagglitter o fågelsång
Idag så ska engelsson o käre sambon hjälpa en vän med dennes källarförråd..mycket att röja o ta beslut om..sånt som samlats under många många år o nu bara känns jobbigt..men först ska jag  nog flirta mig till en liten fotorunda tror jag..ha en fin dag mina vänner..
Här nedan en bild på när jag NÄSTAN lyckades fånga ett flygande bi..min kamera e ju inget vidare egentligen o snabb e den verkligen inte..*L*


Postat av: Ingrid

Publicerad 2009-09-27 12:33:27

i natt var det min tur sova dåligt.. Har igen haft en sån natt med början på förkylning kill o ret i halsen, ont i huvudet idag men inte riktigt dålig. Ska försöka slumra lite extra nu tror jag, har msn´at med dottern som var på maskeradbal igår. Sett fina bilder från "fine huset" de var i..

Postat av: Puff som blir så glad över att Engelsson har fått sova trots en snarkande Pekka som sambo =)

Publicerad 2009-09-27 12:41:48



Ha en underbar dag finaste du!!

Japp, flirta dig till den där fotrundan nu.. =)

Min kamera har pajat tror jag... skit också!!

Sen stänger av sig så fort jag tar ett kort...

Men som dur är så finns det alltid fint här och titta på...

Ja och hos mig med... kort på dom vackra små.



Isot Halit!!

Postat av: Boman

Publicerad 2009-09-28 01:24:51

Vilken färg och energi i bilden! Skitsamma att insekten bara delvis syns.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej