Fredag kväll

Publicerad 2009-09-25 22:48:50 i Allmänt,

o engelsson har varvat ner fler varv än vad som e strängt nödvändigt..klockan e inte ens elva å mina arma ögonalock klipper envist o bestämt.. Kanske lika bra o ge efter ja kapitulera helt enkelt o krypa i säng..
I morgon ska vi fara ut på lite äventyr till stoora staden Karlshamn..besöka en o annan loppis o kanske shoppa lite kläder..  På eftermiddagen om vädret tillåter skulle jag vilja till skogs..svamp o lite fotografering hägrar..
o kryper till sängs..


Postat av: Puff som önskar Engelsson detsamma ju =)

Publicerad 2009-09-25 23:33:19

Finaste Engelsson!



Hoppas du får en underbar natt med många goa drömmar.

Ser framemot morgondagens skörd i bilder =)



Hyvää Yötä ystävä kallis!!



Halit!!

Postat av: Ninni

Publicerad 2009-09-26 08:11:05

Morrn hoppas natten var god mot dig!



Själv kröp jag till sängs ännu tidigare än dig vi var såå trötta!



Jo nog är det en ögoninfektion jag har...bättre idag men fortfarande svullen ja helt enkelt söt idag med.haha



ha en fin dag, kramen

Postat av: Linda

Publicerad 2009-09-26 08:51:07

Hej gumsan! Mina ögonlock betedde sig på samma sätt igår så det bidde en tidig kväll här med... Hoppas du får en supertrevlig dag idag!! Kramar från Linda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej