Rapport från soffhörnan

Publicerad 2009-09-23 09:59:10 i Allmänt,

idag mår engelsson aningen bättre..tror febern gett med sig i allla fall..sovit nån timma inatt har jag gjort o det behövdes...  Ute har det varit det regn o ruskväder hele natten men nu har det klarnat upp..ska koka mig en balja te o försöka komma igång o göra nåt litet..
Denna bilden nedan med ordspråket gjorde jag efter att ha läst i en blogg hur bloggägaren blir baktalad o förtalad över saker som hänt för en massa år sedan..  Sådant retar jag mig ofantligt på..så ta den med er
Nu e det teatime..ha en underbar dag alla..


Postat av: paloma

Publicerad 2009-09-23 10:13:33

Tack! Vännen! Det var så sant! Tack för din värme och omtanke!KRAM

Postat av: Cina

Publicerad 2009-09-23 15:18:07

Vad skönt att du känner dig bättre! Här har influensan fortfarande taget. Trist är det! Fortsatt bättring önskar jag dig!

VARM kram! ;)

Postat av: Speja

Publicerad 2009-09-23 15:51:17

Ajdå, är du sjuk. Det var trist, men teatime låter ju trevligt. Såg dit boktips längre ner, det ska jag kolla närmare på. Kul litteratur är jag alltid sugen på.



Trist att höra om baktaleri och annat småsint. Sådant gör mig galen, kan inte folk sköta sig själv och skita i andra.BAh.



Hoppas du kryar på dig snart!

Kram

Speja

Postat av: Amanda

Publicerad 2009-09-23 17:28:42

Skönt att du känner dig lite piggare.



Kram

Postat av: Katta

Publicerad 2009-09-23 17:38:10

sv:Ja, det blir nog lättare att släppa taget när man inte befinner sig i samma lägenhet som sin mor. Hon har ju tidigare tackat nej till boendestöd med motiveringen att jag bor ju här.Får hoppas att hon tar emot den hjälpen som de erbjuder henne nu så att jag slipper sitta i min lägenhet och oroa mig om hon har ätit, om hon har städat, om hon har duschat och bytt kläder osv.. Jag vill ha tillbaka mamma/dotter förhållandet och gå ifrån brukare/personlig assistent rollen. Kramar i massor

ps angående överraskningen så säger älskling att den kommer när tiden är rätt och jag minst anar det, men jag är nyfiken nu som få :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej