Sesådärja

Publicerad 2009-09-14 14:52:39 i Allmänt,

nu har engelsson o kära kusin varit sådär ruskigt duktiga o energiska igen..ute o travat i flera timmar har vi varit minsann...biblioteket o loppis o fika har vi hunnit med..o en massa prat o skratt däremellan..en underbar eftermiddag kära kusin, tack för den..
O lite blommor fanns det för engelsson o föreviga oxå..trevligt det..
Ingen aning vad detta e för slags blomma..
Detta e nog  årets sista rosor..så den bilden tillägnar jag kära kusin som tack för en trevlig promenad samt  alla mina bloggvänner för att jag tycker så mycket om er alla o för att ni finns..varsågoda..


Postat av: Ännelaij

Publicerad 2009-09-14 15:11:34

åh, vad ni har varit hurtiga!

Och snygga bilder.

...igen..



Kan blomman vara en zinnia?

eller nae..jag vet inte.

Jag tänker nog fel..hmm..



/A

Postat av: Kusinen

Publicerad 2009-09-14 17:31:05

Tack själv kära kusin...det gör vi om snart (imorgon!!)...igen...:) Kram

Postat av: Ninni

Publicerad 2009-09-14 19:17:36

Vilken härlig dag..och vilka vackra blommor!

Ha en fin kväll..kramen

Postat av: Ingrid

Publicerad 2009-09-14 20:07:27

Vilka fina blommor!! Rosor är speciella nåt man aldrig tröttnar på. gillar de gamla sorterna som luktar. Annars trött o gnällig idag en förkylning som gjort återbesök -blä!!

Postat av: Jenny

Publicerad 2009-09-14 20:41:49

Fina nyckelpigor !

Kram Jenny

Postat av: Kerstin

Publicerad 2009-09-14 23:00:20

Jag tackar för blommorna. Så vackra. Och vad duktiga ni har varit. När jag går på promenader är alltid kameran med och det blir många stopp. Jag skulle behöva ta nån powerwalk också. ;)

Ha en fin vecka.

Postat av: Carin

Publicerad 2009-09-14 23:03:21

Men hallå! roligt att du tittade förbi. Tack för kommentaren, är nog bättre imorrn, hoppas ja :)

Postat av: Janne Hood

Publicerad 2009-09-14 23:18:10

Hej vännen!

Tack för att DU finns! Dina rader berörde mitt hjärta! Hoppas du hittat rätt och att allt förändrade sig, som jag antar ...



Må väl, tack för orden ovan, bloggvänner är fint - jag är inte alltid flitig, men jag finns alltid där ;)



Kraaam

Postat av: malin

Publicerad 2009-09-14 23:50:39

vilken duktig fotograf du är! Sen är du en jävel på att va morsa med ;) kramar

Postat av: biggan

Publicerad 2009-09-15 06:10:34

tack, vilka underbara blommor. roligt med loppis. det gillar jag kram biggan

Postat av: Maria

Publicerad 2009-09-15 07:37:36

Lovar att rapportera ärligt om det blir några missöden med att de inte sitter uppe.

Usch, kan för mitt inre se mig själv med dem slafsandes som små kragar runt anklarna..... ;)

Postat av: Maria

Publicerad 2009-09-15 07:48:46

Visst var min lille charmör underbar....Micke svalde förtreten enbart för att killen var i 5-årsåldern. :)

Men som du säger....livsfarlig om ett par år. Modern såg i alla fall mäkta stolt ut över sin lille teling. Jag antar att det är att föredra att de är charmerande mot okända än att de kallar dem för kärringj...ar.

Köper man vildtomaterna på planta eller frö och vet du om de klarar sig utan drivhus??

Jag har vindruvor som klarar sig utan så jag tycker att det borde gå.



/M

Postat av: Maria

Publicerad 2009-09-15 08:37:17

Nam nam....låter strålande!! Tack för tipset!! Ska odla häcken av mig till nästa år!! ;)

Se där ytterligare en förträfflig mor! Visar bara att en trevlig uppfostran och bemötande betalar sig. Hoppas han inte fick alltför ömma kinder av allt gullande. ;)

Goood morgon bästa kvinna!!

Postat av: Ragnvi på jobbet...

Publicerad 2009-09-15 08:56:12

Morning o tack för tröstekramen!

Ljuvligt härliga foton o text hos dig! Vilka formade frukter du visar! Men din egen skörd är bäst!

Välkommen hem igen förresten!

Kramen!

Ragnvi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej