engelsson kan inte sova.....

Publicerad 2010-04-16 00:39:01 i Allmänt,

ingen ny företeelse på nått sätt..men likaväl irriterande..jag behöver min skönhetssömn..  Idag har det inte hänt några märkvärdigheter inte..dagen har trippat på i sakta mak..en liten handlingsrunda till byn med kusin o sen har jag bara tagit det lugnt o kurerat en ondsint värkande rygg..
Sent på eftermiddagen hade jag ledat upp mig såpass att jag kunde halta ut i trädgården med kameran o ta lite bilder..
Dessa små raringar växer i påskarrangemanget vid entren..en gracil lökväxt som påminner om påskliljan men mycket tunnare...i bakgrunden ett loppisfynd..ett keramikägg från Paradisverkstaden på Öland
Pärlhyacinter..så otroligt vackra
En liten, liten ynkans snödroppe...den enda som växer inom räckhåll för engelsson..de andra växer i en brant backe dit det inte e tillrådligt o klättra om man e utrustad med dålig rygg
Gräslök...det e vår det..
O den lilla scillan..den tycker engelsson om
Men jisses klockan e över 12 nu..jag måste försöka pallra mig i säng..


Postat av: Ingmarie

Publicerad 2010-04-16 07:17:03

En ond rygg är inte att leka med!

Ta det varligt....Alltid så vackra bilder du

bjuder oss alla på.



Trevlig helg!

Postat av: Christa

Publicerad 2010-04-16 07:42:22

Du visar så fina vår bilder vännen och vet du? det vräker ner snö här just nu! Gissa om det är kul! Suck! ha en bra dag kram

Postat av: Linda

Publicerad 2010-04-16 14:04:26

Heeeiii... Vilka underbara bilder! Så vackra färger och allt.. Ska försöka låta bli pälsmössan!! Haha! Packa lite i taget och var rädd om ryggen hjärtat!! Pözz o kram från oss i Norrping! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej