Godmorron så här på en onsdag.....

Publicerad 2010-08-11 10:32:16 i Allmänt,

solen lyser med sin frånvaro idag..hunden väckte mig återigen i morse. Denna gången fick jag dock sova 20 min längre..det tackar vi för..
Ska åka på en liten loppisrunda idag o leta broderigarn åt äldsta dottern..hon pysslar ju med sin Amigurumi-virkning o garnet behövs för att brodera detaljer på de färdiga alstren.  Duktig som tusan e hon..ett pillegöra o virka dessa små djur..o mönstrena e otroligt komplicerade..arma engelsson blir alldeles snurrig bara av att läsa dem.
På lördag ska vi åter fara till Osby..hälsa på en vän o gå på en loppis i en liten by strax utanför samhället..  Nu ska sambon äntligen få använda sitt presentkort i fiskeaffären i Osby som han fick på födelsedagen i mars..
Sen så funderar jag lite över vilka NI e..ja alla ni som dagligen besöker min blogg..enligt statistiken så har jag uppemot 20 besökare varje dag..otroligt roligt att ni tar er tid att klicka in till mig...det tackar jag för o känner mig enormt hedrad..  Så goa ni..tassa inte runt tysta o försynta..lämna en kommentar..det skulle glädja mig så...


Postat av: Christa

Publicerad 2010-08-11 19:29:54

Hallå där. Nu är jag inne och kommenterar. Har inte gjort det på ett tag. Hoppas du mår bra. Som vanligt är det en massa fina foton här inne. Du mästerfotograf. Du skulle kunna komma och fota till mig med hihi Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej