Postat av: Ann Catrine

Publicerad 2010-08-26 09:33:24

Jag vet att man inte ska vara packad när man är efter vägarna, eller på sjön...

I skogen däremot vet jag inte, så det ska nog gå bra, bara du tar det lugnt... ;-)



Skämt åsido, hoppas ni får en härlig dag!

(tänk inte på mig som ska städa trapphuset...)



Kram!

Postat av: AprilSus

Publicerad 2010-08-26 13:15:34

Önskar dig en lyckad och härlig dag i svampskogen. Under tiden ska jag fundera över varför alla andra tycks ha fint väder utom jag? Men, men... det regnar i alla fall inte, så solen kanske lyckas kika fram under dagen? :)



Kram!

Postat av: Boman

Publicerad 2010-08-26 14:12:41

Lycka till på turen!

Fint väder? Iofs är allt väder fint, för någon. Hos oss regnar det, eller är mulet. Mörkt i skogen. Men svamparna kommer med fart nu!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej