engelsson funderar..

Publicerad 2010-09-27 18:56:50 i Allmänt,

på att lösenordskydda delar av min blogg.. Det finns en fd  bekant som läser min blogg o sen ställer till obehag för mig..jag vill inte gå in på vem eller varför.. Därför har jag funderat i de här banorna ett tag..nu menar jag inte att låsa bloggen helt o hållet..men vissa inlägg av mer privat natur kommer jag troligtvis att låsa framöver..  Jag återkommer i detta o ger er möjlighet att berätta om  ni e intresserade av lösenordet..  Nu gäller ju inte mitt obehag mina goa bloggvänner utan en person jag inte umgås med längre..o som läser bloggen i smyg utan att kommentera eller ge sig till känna och som sen använder sig av mina funderingar o tankar för att jäklas..  Man e rätt utsatt när man har en blogg..även om man väljer bort människor ur ens liv så har de ändå tillgång till en via bloggen..något som känns jäkligt obehagligt
Nå det  e som det e..o min blogg o mina bloggvänner betyder så oerhört mycket för mig att jag inte vill stänga bloggen..även om det var min tanke idag..
Jag mår ändå väldigt mycket bättre nu..efter beskedet från försäkringskassan..inte lär jag bli rik..men jag kommer att ha en trygghet i att veta vad som komma ska.... Tröttheten jag upplevt under helgen har släppt gradvis..det var nog en reaktion på beskedet..kroppen som slappnade av..
Nu ska jag kika runt till er o sen göra kväll o du,,du vet vem du e..ge dig inte på mig,,för då jävlas du med fel person


Postat av: Ann Catrine

Publicerad 2010-09-27 19:48:40

Så jäkla otroligt trist, att vem som helst kan läsa bloggen är ju en sak, men att utnyttja i syfte att skada någon eller vad det nu kan handla om, tycker jag mer eller mindre är ett övergrepp!!!

Riktigt uselt!

Man önskar den personen skaffar sig ett eget liv!



Förstår så väl att du funderar på att låsa vissa inlägg!!

Att behöva censurera sina egna tankar och ord för att andra inte ska missbruka "informationen"!! :-(



Tilltaget visar att du gjorde rätt som inte längre har den personen i din inre vänkrets!



Min kommentar blir nog lite virrig, är trött och har värk, men du fattar nog ändå vad jag menar!



Känner igen mig i att jag blir vansinnigt trött och slut när anspänningen släpper!



Ha en fin kväll vännen!!

Kram ;-)

Postat av: Christa

Publicerad 2010-09-27 20:03:45

Vad är det med människor som läser bloggar och förstör fy fan rent ut sagt för såna. HAR man inget liv???? Jag vill gärna hänga på om du låser och förstår helt och håller varför du gör det om du gör det. ATT MAN MÅSTE låsa en blogg för att slippa såna nötter! MAN blir ju så förbannad när man läser det här. Usch! Stor kram vännen!

Postat av: chilitussan

Publicerad 2010-09-27 20:57:34



Jag håller med Ann Catrine & Christa man gör inte så verkeligen..Personen i fråga är en Riktig Nöt man gör inte så.. Förstör inte för folk.. Lägg dig inte andras

saker ta hand om ditt../// kram från din Syrra Tummen upp..

Postat av: Annica

Publicerad 2010-09-27 21:20:31

Vad är det för en dum människa?! Och vad får de ut av att trycka ner och göra andra människor ledsna?

Jag har ju haft en sån jag med på min blogg som gjorde mig så otroligt ledsen.

Säger som Ann Catrine: Du gjorde rätt som valde bort denna person ur ditt liv.

Skickar styrkekramar!!!

Postat av: Sirpa

Publicerad 2010-09-27 22:58:23

Vad ledsen jag blir när jag hör att det finns sånna människor! Varför måste man vara elaka mot varandra, jag fattar bara inte!

Roligt att höra att du ändå mår bättre!

Har en trevlig tisdag!

Kram Sirpa

Postat av: AprilSus

Publicerad 2010-09-28 00:40:30

Förstår dig fullt ut! Det känns jäkligt obehagligt när man vet att någon som inte har vänligt uppsåt läser ens blogg.



Jag vill hemskt gärna forsätta att följa dig, även om du beslutar dig för att låsa din blogg.



Kramis!

Postat av: Cicki

Publicerad 2010-09-28 02:39:29

Jag förstår dina tankar. Jag har sambons ex och barnens mamma som läser min blogg. Nu gör hon mig inte illa och bonusdottern har läst lusen av henne. Men det känns ändå obehagligt. Jag vill gärna dela ett lösenord om du skulle göra handling av tanken.



Skönt att du mår bättre. Jag hoppas också att det snart ska lösa sig för sambon. Det som möjligtvis kan gälla för honom i det här läget är ett aktivitetsstöd. Man blir som sagt var inte rik på det men det skulle betyda mycket för oss.

Postat av: Annica

Publicerad 2010-09-28 12:45:29

Jag hoppas människan som beter sig som en idiot läser våra kommentarer och förstår att det hon gör inte är acceptabelt.

Ett av mina stora problem är att jag har svårt att lyssna på min egen kropps signaler. Så kursen kommer verkligen att sätta mig på prov.

De har minskat ner den från fem dagar till tre. Men inte för min skull. Det har bara blivit så för att det är så många som bor långt bort. Så de ska slippa vara borta från familjen så mycket.

Hur gick det för dig med kursen? Blev det en vändning för dig?

KRAM!

Postat av: Maria

Publicerad 2010-09-28 13:29:04

Goddag i solen underbara kvinna!!



Läser det du skriver och känner hur underbettet kommer krypande.

Är det inte fantastiskt hur många människor det finns som använder sin kreativitet för att jävlas, istället för att göra någon som helst nytta?? Sitter just nu i en grej på jobbet som dragit igång avundsjukan hos två medarbetare - Varför får hon och inte jag-syndromet. om de hade använt sin energi till att VARA på jobbet och faktiskt jobba så hade sannolikheten varit större att de fått större förtroenden. Avsaknade av detta är just nu mitt fel. Så det kan gå....

Jag väljer att skita högaktningsfullt i vilket och de gräver bara gropen djupare och djupare för sig själva...

Att de inte inser vilken otjänst de gör sig i omgivningens ögon är sorgligt.

Hoppas bara de vaknar en dag innande förstört alla sina chanser att någon skulle vilja ge dem något....

För vem vill ge en bitter.....skata något??



Jag vill nu också gärna fortsätta finnas i din tillvaro och sugen hävdar att "annars vet han var din brevlåda bor".....

Så hör av dig om du bestämmer dig för att låsa - FÖR SLUTA FÅR DU INTE!! Du är ju mitt ljus i mörkret just nu! :)



Förresten, vilken mysig pumpa-säng!!



KRAMAR I MASSOR!!

Postat av: Ingmarie

Publicerad 2010-09-28 19:41:31

Jaaha du...visst finns det personer som man rent utav skulle må så mycket bättre om de nästan inte fanns..(på bloggen i alla fall!)

men eftersom de finns så kan vi göra så att vi fullständigt struntar i dom,istället för att de ska suga lusten o livet ur en.

Öppna debatter o ärlighet varar längst.

jag är fullständigt övertygad om att du ska fortsätta blogga för då vinner du...inte den andra personen.

Vi får väl för helsiken hjälpas åt!



Kramen från mig

Postat av: Suirpa

Publicerad 2010-09-28 20:45:47

Hej!

Tack för din hälsning hos mig!

Hoppas du har haft en bra dag! Vi hade en härlig dag med sol! Jag blev mycket nyfiken, vad heter killen på Facebook?

Har en fin tisdagkväll!

Kram Sirpa

Postat av: Suirpa

Publicerad 2010-09-28 20:47:00

Hej!

Tack för din hälsning hos mig!

Hoppas du har haft en bra dag! Vi hade en härlig dag med sol! Jag blev mycket nyfiken, vad heter killen på Facebook?

Har en fin tisdagkväll!

Kram Sirpa

Postat av: Christa

Publicerad 2010-09-28 21:20:24

Hej du rara. Klart man stöttar dig i alla väder det vet du. Ja du det strular med ett och annat ibland är i bloggen. Tack hoppas verkligen inte att du behöver låsa för att slippa denna människa men ja jag förstår det helt om du gör det. Jag stöder dig till 150 %. ISOMPI HALI SULLE

Postat av: Christa

Publicerad 2010-09-28 21:31:01

tack för dom fina orden om ängeln. Ja den är så fin. Pia kan hon. Håller med dig. Bara att gå vidare. Livet är så orättvist ibland. MEN rätta takter vännen. Olen täällä jos tarviset minua ♥ Always. HALI

Postat av: Ragnvi

Publicerad 2010-09-29 05:26:05

Morning! Tyvärr har bloggen en avigsida ibland...därför har även jag ibland funderat på det där med att lösenordsskydda...visst är det tråkigt att det ska behöva vara så men...Om du gör det vill jag gärna hänga med dig!

Läste att ditt problem med FK löst sig! Härligt!!

Kramen!

Ragnvi

Postat av: Ingrid

Publicerad 2010-09-29 19:30:41

Har med haft samma fundering.. -men vill egentligen inte ge "dem det". Märkligt vad avundsjuka kan göra människor bittra! Suck

Kommentera inlägget här
Publiceras ej