engelsson e full med energi idag...

Publicerad 2011-04-02 09:22:16 i Allmänt,

så därför har jag förankrat mig i soffhörnet o sitter o förmanar mig strängt.. För jag vet ju hur sådana här energikickar brukar sluta..haha..med platt fall o sängläge--
Jag o sambon hade en underbar kväll igår..det ligger något i det de säger om gamla vänner..ja att gammal vänskap inte rostar..den finns kvar o det e bara o plocka upp tråden från förr..
Idag så håller ungfolket i huset på o renovera sitt kök..allt slets ut igår o idag ska diskmaskinen flyttas till ny plats o nya hyllor o bänkskivor sättas upp..o väggar målas o gardiner sys o ja det e full rulle på nedre botten..
Ute e det gråväder..tristväder ja det småregnar nog en aning tror jag..så några utomhusarbeten blir det nog knappast..  Jag handlade nån kruka påskliljor o två stora krukor rosmarin igår..kan undra om man skulle våga sätta ut rosmarinen snart..  Vi var en tur till skogs o hämtade mossa o gjorde nåt utomhusarrangemang med påskliljorna igår..
Nää om man skulle våga sig upp härifrån o utnyttja lite av energin..gå o bädda kanske..o sen ta en kopp kaffe med sig till balkongen o kika ut på byn..  Jag önskar er alla en riktigt bra lördag..solig o värkfri..kramar om...


Postat av: PhotographyOliviaOlsson

Publicerad 2011-04-02 12:23:32

SV : hihi de får du gärna göra :)



Följ mej gärna å blogglovin & gilla på fejjan ;)



Kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej