engelsson helgar vilodagen..

Publicerad 2011-04-13 09:03:51 i Allmänt,

ja denna dagen ska gå i vilans tecken..  Jag har ont precis överallt man kan ha ont..blääää..  Ute e det grått o regnet ligger o tippar lite vid molnkanten..verkar inte riktigt ha bestämt sig än..men det kommer nog misstänker jag..  I går eftermiddag kom det nån skvätt regn o det tyckte ju engelssons nysådda odlingslådor om..
Sen har vi en nittonåring i hemmet nu..mellandottern firade sin födelsedag igår.. Inte för att jag fattar hur det gick till...herrejisses min lilla unge som jag nyss flätade pippilottor på o såg springa iväg på långa kalvben..höll i min famn o blåste på skrubbade knän
Ja Isabelle..älskade barn..mamma har inte hängt med...
.
.
.
.
Det var ju finväder..dock mulet på förmiddagen igår..o då vistades vi ute lite..tjejerna städade ut friggeboden..Isabelles sommarviste..o jag planterade lite påsklijor o lekte med mossa..
En gammal korgstol fick en ny befattning som blomsterkorg..
Mossan e väldigt torr så det kommer att bli bättre när vår herre vattnat lite på den..
Nee nu ska jag gå en liten bloggrunda..har varit värdelös på att kommentera hos er på sistone..  Men när jag e stel i fingrarna så drar jag mig för o skriva för mycket på datorn.. Det ökar bara värken....
Jag önskar er en bra dag...hoppas ni får sol..kram...


Postat av: Tussan

Publicerad 2011-04-13 15:09:17

Nice vad duktig du är Syrran kram

Postat av: AprilSus

Publicerad 2011-04-13 17:45:30

Det gör du rätt i, att vila menar jag...



Vilken jätte häftig korgstol! Jag blir lite avundsjuk på männsikor som är så där duktiga som du, att komma på att göra roliga grejor. Hade det varit jag, så hade den gamla korgstolen blivit bortglömd/gömd i något utrymme tills den till sist slutat på sopstationen. Ingen fantasi allas!

Jag hoppas ingen råkar sätta sig i stolen av misstag. :P



Krya på dig, gumman! Kramis!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej