engelsson släcker ner..

Publicerad 2011-04-03 22:50:12 i Allmänt,

för ikväll...en  lång lång dag har det varit...en promenad på byn med fika på ett nyöppnat cafe blev det..tillsammans med lillsyrran..  Vi fikade varsin latte o engelsson testade deras Burek..om ni inte vet vad det e så kan jag tala om att det e gudagott o nåt vi bakar ofta här hemma..har faktiskt en serie bilder på hur det bakas som jag kan peta in här endera dagen..
Nu på kvällen har jag lekt lite med mina bilder..  Jag e ju riktigt uruselpå det här med redigering av bilder..så det ni ser e det jag tar..rätt upp o ner..det enda jag kan e o bygga de små collage jag brukar visa o sätta ram runt..o peta in lite text..som jag gjort på sistone i de ordspråkstavlor jag satt ut här på bloggen..
Men idag så blev det någon bild som jag mixtrade med..problemet e att jag inte minns hur..jag glömmer sånt så fort det e utfört..det e en del av min sjukdomsbild..
Ja så blev mina små försök... Det var roligt men lite tröstlöst eftersom jag vet att jag inte kommer o komma ihåg till nästa gång hur man gör..
Nå så e det..inte den värsta biten jag fått lära mig under min sjukdomsresa..
Nu säger jag gonatt o vi ses i morgon..kram


Postat av: Tussan

Publicerad 2011-04-04 22:28:37

Tack för igår det var jätte trevlig och mysigt Syrran.. kram kram det få vi göra om snart igen..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej