engelssons date med FK gick

Publicerad 2011-04-04 23:03:45 i Allmänt,

över förväntan bra..  Jag träffade en väldigt trevlig kvinna..med massor av sympati o förståelse..o det viktigaste av allt..handlingskraft..  engelsson har fått svar på alla frågor o det mesta har fått klara konturer nu..  Jag vet vad som kommer att hända och när..
Så när jag gick ut därifrån så andades jag lättare än jag gjort på många många månader..  O sen kollapsade jag förstås när jag kom hem..spänningen tog ut sin rätt..
Jag e fortfarande trött så sängen kallar på mig..jag hoppas o tror att jag får sova..inatt så sov jag inte en minut..så nervös o spänd var jag inför mötet..
Så idag har inte engelsson gjort många knop..men solen har skinit från en klarblå himmel o trädgården har lockat..så en kopp kaffe har jag druckit där ute..o sett en humla o en fjäril..
Några foton tog jag..i mitt kryddland så har de små plantorna kikat fram..o jorden var så varm att jag planterade ut mina nyinköpta rosmarinplantor..
l
Krokusarna har satt fart..underbart fina..
Dessa fina bor på engelssons yttertrappa..
Nu säger jag godnatt..jag får kika till er imorgon..jag orkar intet mer ikväll sov gott alla ..kram


Postat av: Cicki

Publicerad 2011-04-04 23:18:08

Vad skönt att det gick så bra. Nu hoppas jag att du får sova gott och slippa oroa dig på ett tag.

Postat av: Ann Catrine

Publicerad 2011-04-05 08:27:41

Skönt att du äntligen träffade rätt person på FK!!



Förstår du blev helt slut,

sånt där tar på den lilla energin man har...



Kram fina du!!

Postat av: Christa

Publicerad 2011-04-05 21:30:55

Underbart att höra att det finns bra personer på FK nu för tiden! Det har man ju inte blivit bortskämd med kan jag säga. BRA att det gick bra. Förstår att du är trött nu när allt släpper. Sköt om dig!! KRAM

Postat av: AprilSus

Publicerad 2011-04-06 13:49:15

Bara det att få träffa en människa som har empati och förståelse gör ju massor, att det sen var på FK gör det ju ännu mera betydelsefullt. Att veta vad man har att vänta är jätte viktigt och jag hoppas verkligen att det blir bra för dig.



Att man blir så där totalt slut efter att man varit spänd visar verkligen hur mycket psyket hör ihop med den fysiska delen. Just sånt som kuratorn tog upp på smärthanteringskursen som jag var på i måndagas. Hoppas du fått sova ut och får en bra dag idag. :)



Här är det eländigt grått fortfarande med en del regnskurar och för att göre det lite extra eländigt så är blåsten tillbaka och det med besked. Känns mer som en höst än vår. :/



Nu ska jag masa mig iväg till sjukgymnastiken...



Kramis!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej