Underbara värme..

Publicerad 2011-04-11 19:32:21 i Allmänt,

ja engelsson har verkligen njutit av vädret idag..tassat runt i trädgården o pysslat om alla blomlådor o kryddland..allt växer med en väldans fart nu..
Det går inte i så många knop för jag har mycket värk i alla leder..försöker därför vistas ute i värmen o solen så mycket jag kan..det e som balsam för värken..
I morgon fyller min mellandotter 19 år,...  Hon ska firas med våfflor o klädshoppning.. Det ser engelsson fram emot..fast jag då rakt inte begriper att hon blivit så gammal..
Jag orkatr inte sitta o knattra här mer utan tar en paus o försjunker i mitt soffhörn..  Tänkte sluta med några kloka ord från en vän...


Postat av: tant Hannele på Hisingen

Publicerad 2011-04-11 20:30:12

Så underbart vackra bilder.

Postat av: Cicki

Publicerad 2011-04-11 21:35:33

Tänkt då att min äldsta fyller 35 i år. Vi ska renovera hans sovrum i födelsedagspresent.



Sanna ord.

Postat av: AprilSus

Publicerad 2011-04-11 23:04:18

Vad härligt det låter med vår pysslandet i trädgården. Hoppas det fina vädret håller i sig och fortsätter värma din värkande leder till lite bättring.

Ha en trevlig födelsedag med dottern.



Kramis!

Postat av: Christa

Publicerad 2011-04-12 18:29:04

Här har du en till som har värk. SKA vi ta in på nåt spa och hoppas på att vi får lite omvårdnad för värk och själ? hihih Härligt det låter med pyssel i trädgården! Hoppas du mår lite bättre nu KRAM

Postat av: Ingrid

Publicerad 2011-04-12 19:36:29

Vår här med, men än tar det ett tag innan jorden "reder sig" och går att påta i. Igår var här 17 grader, men idag lite molnigare och svalare.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej