Arbets-EKG avklarad

Publicerad 2011-02-28 15:45:38 i Allmänt,

O det gick väl sådär..  Blodtrycket var återigen för högt..o engelssons hjärta var egendomligt..  Vart fjärde slag kom för snabbt..Arytmi med andra ord..  Så jag får inte börja träna förrän hjärtläkaren tittat på remsorna...suck suck suck... Men jag har ju kännt att det slagit konstigt o det har liksom hoppat i bröstet..  Nåja det behöver ju inte vara farligt o går o medicinera i värsta fall..
Nu ska jag sätta mig o småsura en stund i soffhörnet.. O dricka en kopp the..   Ha det fint alla


Postat av: Cicki

Publicerad 2011-02-28 17:35:24

Hoppas det ordnar sig. Mitt EKG var skapligt i alla fall. Det som jag var så nervös för.

Postat av: Christa

Publicerad 2011-02-28 18:36:56

DU nu tar du hand om dig hör du det? Inte roligt när det blir så. Hoppas det löser sig med allt. Hörs kramen

Postat av: Aprilsus

Publicerad 2011-02-28 18:58:32

Det var ju tråkigt, men det är bättre att ta det säkra före det osäkra. Bassängträningen finns kvar när du och ditt hjärta är redo.



Ha en fin kväll! Kramis!

Postat av: Ingrid

Publicerad 2011-03-01 11:51:10

Jobbigt sånt där. Har ju ett blåsljud på mitt och medicinerar lite för blodtrycket. Hjärtat är ju en sådan allvarlig sak -det vill man ju ska fungera. hoppas det blir snar bättring på det.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej