Hehej alla..

Publicerad 2011-02-10 15:21:21 i Allmänt,

jag lever o mår rätt ok..  Har varit som en sur skur i maj dessa dagarna..helt totalt slut o orkeslös omed blixtrande huvudvärk..   En bieffekt av medicinen tydligen..o det börjar klinga av nu..  Jag har lagt om min kost o gjort ett försök till motionerande..det gick bra första dagen o vara ute o gå men i går o idag har jag inte orkat pga huvudvärken... Däremot så fick jag en hysteriskt glad överraskning idag när jag ställde mig på vågen.. Dessa tabletterna e ju vattendrivande så jag har lyckats bli av med över 4 kg i vatten..underbart Så den viktökning jag trodde julen gett mig var vatten..så skönt  O vilken kick det gav..man blir så taggad o det känns inte alls svårt o  äta broccoli o blomkål..hihi
Ja hihi för livet..det känns rättbra just nu trots huvudvärk o allt..jag e så hjärtinnerligt glad att jag tog mig till läkaren..
Nu ska jag börja fixa lite med maten..blomkålen o broccolin..ha det bäst där ute..var rädda om er...


Postat av: AprilSus

Publicerad 2011-02-10 16:18:35

Fördelen med att må dåligt är att det känns så j...a skönt när man börjar må bättre. ;) Hoppas det fortsätter så...



Kramis!

Postat av: Ann Catrine

Publicerad 2011-02-10 20:49:11

Skönt du mår lite bättre!



Kraam!

Postat av: Ingrid

Publicerad 2011-02-13 17:48:11

Det tar lite tid att ställa in sig.. hoppas allt blir till det bättre nu. Kram

Postat av: Annasara

Publicerad 2011-02-13 18:42:59

Hallå Engelsson!

Det var ett tag sen jag tittade in, och jag ser att det hänt grejer! Ni verkar ha kommit in i huset till exempel! Och så var det allt det här med broccolin och blomkålet.. hehe :-) Snygg vas Djävulens knytnäve eller vad den hette! Vilken lycka att hitta nåt sånt! Har kommit igång med loppisbloggen nu igen, den har legat och vilat lite medan vi funderade på om vi skulle köpa en ny kamera eller inte. Men nu så! :) Ha det gott så tittar jag in snart igen!



/AnnaSara



loppisfyndat.blogspot.com

stellasmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här
Publiceras ej