engelsson e hemma..

Publicerad 2011-07-20 21:02:36 i Allmänt,

sen ett tag..   Har haft en underbar semester på alla vis..  Men landade i ett elände..en sk vän som tagit illfället i akt att försöka ta heder o ära från mig på det mest avskyvärda sätt.. Det sved..o fick engelsson o svära en helig ed..de som en gång gjort bort sig får hädanefter ingen ny chans.
Förövrigt mår jag förträffligt bra på alla vis..  Jag har min fullständigt fantastiska familj de bästa barnen som tänkas kan..en filur till  barnbarn..en sambo jag älskar o som älskar mig.... fina syskon o syskonbarn svärföräldrar o svägerska med familj...goda fina vänner..ett hem jag mår väldigt bra i..en ljuvlig trädgård..  Så om nu en o annan ondskefull människa korsar min väg..så vadå..i min vågskål av välbefinnande o lycka väger ni lätt..
Idag så har vi varit på IKEA med goda vänner...inhandlat lite möbler o annat som fattats.. Sen shoppade vi lite kläder på rean innan vi avslutade med en lunchbuffe på kinarestaurangen.. På hemvägen körde vi inom Osby o hämtade upp två riktigt gamla herrcyklar som käre svärsonen fått av en god vän till oss.. Efter en fika på underbara Börjes konditori åkte vi hem... O nu e engelsson mör o klar för soffhörnet..
Aaahh hjortron..bilder från Norrlandsresan tänker ni..men neeeheeeeeee  För detta har engelsson plåtat  i Blekinge..sådeså..  Ja minsann..en smärre chock var det o hitta hjortron här..men häftigt
Så mina vänner...ha det så fint..engelsson e på banan igen... Du knäckte mig inte denna gången heller du ondskefulla människa..  Var rädda om er..kram


Postat av: Tussan

Publicerad 2011-07-20 21:10:21

kram kram syrran...

Postat av: Käre Sambon

Publicerad 2011-07-20 21:22:27

Så sant min älskling

Postat av: Cicki

Publicerad 2011-07-20 22:03:29

Att det fanns hjorton på så sydliga breddgrader hade jag inte en aning om. Jag tänkte du/ni plockat på semestern.



Elaka och missunnsamma människor spolar vi direkt. Så här års kan man skicka både fästingar och mördarsniglar på dem.

Postat av: AprilSus

Publicerad 2011-07-21 00:01:26

ÄNTLIGEN är du tillbaka! Gissa om jag har saknat dig och alla dina fina bilder. Självklart trodde jag att hjortronen var något du hittat när du var i de norra breddgraderna, men så fel man hade då. Trodde dessa gyllene bär bara gick att hitta norr om Dalälven?



Så tråkigt när den man tror är ens vän, sticker kniven i en. Det är ju tur att du har så många goa människor runt omkring dig, så förhoppningsvis svider förlusten mest hos den som svek än hos dig.



Jag tror mig se dig kommentera våran goa vän Sirpa på FB? Är det okej om jag lägger till dig som vän?



Härligt att du fått njuta av norra delen av landet. Jag kommer mig inte iväg i år heller, men om lite drygt ett år ska äldsta sonen gifta sig ända uppe i Luleå, hans fästmös hemtrakter, så då bär det iväg uppåt i landet. Längtar lika mycket efter det som själva brölloppet. ;)



Ha det gött och njut av allt härligt på hemma plan. Bamse kramis!

Postat av: Ann Catrine

Publicerad 2011-07-21 22:18:30

AprilSus har redan uttryckt det så bra redan,

jag kan bara hålla med!!



Kram rara du!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej