Födelsedag har engelsson haft..i familjens o glada vänners lag..

Publicerad 2011-03-25 15:27:20 i Allmänt,

våfflor har vi fikat på..fullkornsvåfflor faktiskt. Har ni inte testat fullkornsvarianten så rekommenderar jag den varmt..det var jättegott..
Jag fick en stegräknare o en Jamie Oliverstekpanna..

Precis vad jag verkligen ville ha..en stegräknare har jag funderat på en tag o en sån stekpanna har jag bara drömt om..
Sen fick jag nåt verkligen häftigt..haha..min familj e rätt rolig.. engelsson har ju funderingar på att göra om köket..o jag har titta på olika kökskranar..så de köpte mig en värsting..
BÅGVIK Köksblandare 1 grepp  Höjd: 42 cm
En kran med en utdragbar slang längst fram i munstycket..så häftigt..nu längtar jag verkligen efter renoveringen..
Sen fick jag böcker o halsband..ja o penningar..så jag kan ut o  shoppa..
På kvällen lagade sonen lax i hummersås..herrejisse vad gott..
O nu skiner solen o snödropparna i rabatten vill bli förevigade..så jag ska tassa mig ut i min trädgård o njuta av dagen..  Ha en underbar lördag alla fina o tack för era gratulationer..
..kram


Postat av: Cicki

Publicerad 2011-03-27 01:35:24

Grattis i efterskott till Engelsson. Vilka tjusiga presenter du fick. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej