Godagens...engelsson..

Publicerad 2011-03-25 11:43:15 i Allmänt,

firar födelsedag o hinner inte blogga.. Jag önskar er alla en riktigt bra fredag på alla möjliga o omöjliga vis....kramar om er o återgår till min dag..



Postat av: Christa

Publicerad 2011-03-25 19:26:01

Hej! Hahha nu har jag väl köpt mig en riktig Christa sak va? den där tavlan har jag dreglat på länge och nu fick jag den till ett vrakpris. Det är vävt tyg som är inramad. Jag mår sådär. TACK ♥ för omtanken. Igår var det en jävlig dag rent ut sagt. hade så ont så jag bara låg. Nu går värken högre mot nacke och huvud så jag ska till provtagning igen på måndag. Hoppas det inte finns någon Borelia mera. BLääää. Önskar dig en skön helg kram

Postat av: Ann Catrine

Publicerad 2011-03-25 21:27:30

♪♫•*¨*•.¸¸✿¸¸.•*¨*•♫♪*



Grattis finaste Engelson!!

Postat av: Ragnvi

Publicerad 2011-03-26 05:47:34

Jag Hippar o Hurrar lite i efterskott! Hoppas dagen blev bra...liksom denna också!

Kramen!

Ragnvi



PS. Sotare...glödstekt strömming...sotig o salt o gott!

Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

Publicerad 2011-03-26 19:00:18

Tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar på min blogg, vinn valfria skor från crocs eller presentkort på 300 kr till en fotobok (alla som är med och tävlar får ett presentkort på 150kr så ALLA vinner!)

Så passa på att gå in och anmäl dig!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej