engelsson sitter o myser..

Publicerad 2011-10-09 20:28:10 i Allmänt,

invirad i minnena o intrycken av en jättehärlig dag.. Vi har haft en riktigt hjärtevärmande dag..engelsson e glad o bubblig av belåtenhet.. Jag har den bästa av familjer..lever i den bästa av världar...vår lilla värld.. Omgiven av människor som älskar mig o som jag älskar.. Jag känner hur mycket de här människorna förtjänar bara det bästa..o det ska de omgivas med så länge engelsson e på benen.. Det tar tid o landa i saker o ting..ibland förfärande länge..man slösar tid på saker o människor som inte förtjänar det..
.
.
Hela dagen har liksom myst fram..den ena trevligheten efter den andra..en lång härlig frukost med sambon..en lång fikastund med en vän vid engelssons köksbord..o hela familjen samlad till middag..kyckling med svampsås o potatismos....  Små enkla glädjeämnen som ju e livet när det e som bäst..
.
Nu väntar snart sängen o en bra bok..o i morgon börjar en ny vecka..o tyvärr oxå älgjakten---så man får fundera två ggr över vilken skog man vågar trava in i..om någon..kanske lugnast o vänta tills skotten ekat bort i skogarna..
.
Jag säger godnatt..o önskar er en bra början på veckan..må gott..var rädda om er o de ni älskar


Postat av: Anonym

Publicerad 2011-10-09 23:03:28

Ju längre man finns till så inser man att familjen och vänner är det viktigaste man har. Det låter så härligt med allt gott med dom som du har runt dig och dom känner säkert likadant mot dig ler.



kram

Postat av: AprilSus

Publicerad 2011-10-09 23:13:10

Jag blir ju nästan lika glad och lycklig som du, bara av att läsa om all kärlek och allt mys du har runt i kring dig. :)



Nu när jakten drar igång, så är det nog säkrast att hålla sig borta från skogarna. Var rädd om dig, vännen.



Kramisar i massor! <3

Postat av: Ann Catrine

Publicerad 2011-10-10 03:29:25

Lycka!

Och lycka att ha förmågan inse att man har så

mycket att vara lycklig över!

(om du fattar vad jag menar med svamlet...)



Nattinatti vännen!

Postat av: Ragnvi

Publicerad 2011-10-10 06:35:25

Morning o tack för dina rara ord hos mig! Men du...inte för att jag vill vara petig men...det är nåt vajsing med din bloggadress....så har det varit en längre tid nu men jag har inte velat säga nåt, fniss! Men du tycks må så bra nu så nu vågar jag, ha, ha!

Underbara foton o lika underbara texter hos dig!

Kramen!

Ragnvi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej