Gomorron i gråvädret...

Publicerad 2011-09-02 09:07:40 i Allmänt,

eller vad ni nu har för väder..  Här e det genomgrått i allafall..ett tjockt molntäcke hindrar effektivt solens alla försök o lysa upp engelssons tillvaro..
Annars mår jag faktiskt bättre i kropp o själ..  Jag hade ett möte med min läkare o min handläggare för FK i går..  O det var ett bra möte...ett mycket bra möte..där fanns bara insikt o förståelse för engelssons situation..o det var en otrolig befrielse..
.
.
.
Nu ska jag strax iväg o träffa min läkare igen..jag var ju på årskontroll ang min diabetes för någon dag sedan o nu ska jag dit o få resultaten av blodprover o ekg.. Så jag hoppas ju att allt e bra..men diabetes e en lurig sjukdom..som kan ha snabba förlopp..så det känns skönt att de håller koll på engelsson..
Sen stundar helgen..o den ska gå lugnt o stillsamt till..engelsson ska parkera här hemma o bara gå o trivas..greja här i lägenheten o ute i trädgården..
Fast en liten liten skogsrunda ska jag nog försöka få till..med matsäck o kamera..
.
.
Förresten..igår kikade vi in på en lokal loppis..o gick därifrån med en Viola Gråstenfilt i blått..det ni..hehe
.
.
Nehe..nu får jag masa mig iväg..jag önskar er en bra dag o jag kikar in till er i eftermiddag..kram


Postat av: AprilSus

Publicerad 2011-09-02 10:43:53

Här började morgonen grå och dimmig, men nu lyser solen för fullt och jag ska masa mig iväg på ett lättare träningspass.



Hoppas alla provsvar är som de ska vara och att solen letat sig ner över Blekinge också. Önskar dig en fin fredag och skickar iväg en drös med kramisar till dig, vännen. Kramilikramis.... <3

Postat av: eva

Publicerad 2011-09-02 11:39:13

Hej min goa vän

va skönt att det gick bra på ditt möte så nu kan du ju pusta ut lite

ni får ha en trevlig helg kramis<3

Postat av: Cicki

Publicerad 2011-09-02 15:34:07

Här har solen skinit hela dagen och det har varit 30 grader på balkongen. Men nu börjar det torna upp sig så det kanske är regn på gång. Vi får väl se.



En Viola Gråstenfilt! Du har då en makalös tur att hitta godbitar på loppis. Ibland har jag funderat om det är så att personalen plockar ut godbitarna först, på vår loppis. Det är sällan man hittar de där riktiga fynden. Det var ju den där UE-vasen förstås. Annars är det tunt.

Postat av: Petra

Publicerad 2011-09-02 22:23:21

Jag har också just en sån filt;) Så fin;) Grattis till filten;)//Petra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej