Nu kan det blåsa....

Publicerad 2011-09-13 12:57:49 i Allmänt,

skorstenen e fejad..brasan e tänd..raggsockorna sitter på o en tekopp o en bra bok har engelsson till hands..ha det fint ute i landet..blås inte bort..kram
.
.


Postat av: zoega59

Publicerad 2011-09-13 19:01:38

Tyvärr är det dags att göra som du

Hösten är här och det finns inget hopp om några varma dagar förräns till våren

Men nu är det ju legalt att sitta inne och kura med en god bok och kaffe eller te



mvh

Postat av: Christa

Publicerad 2011-09-13 19:29:51

JAG HAR ingen brasa!!! Å så mysigt det ser ut. tack för dina hälsningar. Är frisk haha det syns väl men jag önskar att jag hade mera tid. Vilken härlig helg vi har haft. Helt underbart. Hoppas allt är bra med dig gumman =) KRAM♥

Postat av: Gardenhouse

Publicerad 2011-09-13 21:01:31

Vilken fin öppenspis, ovanlig form!

Så mysigt att sitta med en go tekopp och bara njuta i goa sockorna, vilken livskvalite!

Du har en award att hämta hos mig ;)

Kram Sussi

Postat av: Petra

Publicerad 2011-09-13 21:18:30

Hej! Så roligt att du tittat in hos mig, tack för den snälla kommentaren! Så härligt det ser ut raggsockor, te och öppen spis, riktigt höstmys.. Och vilka fantastiska bilder du bjuder på i din blogg, du är verkligen duktig på att fånga vackra saker på bild!

Postat av: strömma

Publicerad 2011-09-13 21:31:14

Vad mysigt med öppen spis och att sitta där och värma sig och se in i elden.

Postat av: Cicki

Publicerad 2011-09-13 21:40:58

Nu blir jag ju sjukt avundsjuk. Svart trumpetsvamp! Varför hittar jag sällan sådana delikatesser. Skogarna i Blekinge är vackra med sin skira grönska från bokarna.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej