Godmorgon solen skiner

Publicerad 2012-06-28 10:49:05 i Allmänt,

Äntligen känns det som om vi skulle få en solig dag..inte bara en retsam glimt av solen.. Idag ska jag försöka ge mig ner till nån klädaffär o finna mig nåt nytt i klädväg..urrkk..jag avskyr att handla i allmännhet o kläder i synnerhet.. Men jag vill ha något nytt att ta på mig till dopet..så det är bara o bita ihop..  
.
.
Igårkväll så tog vi en biltur på kvällen..ner till havet o sen hem på slingrande småvägar..solens sken skar skarpa skuggor i vetefälten och på en äng så såg vi en flock dovhjortar..  En hel flock med hägrar seglade småklumpigt högt däruppe..svalorna flög lågt över vägen och i trädtopparna samlades kråkfåglarna inför natten..  


Postat av: Gunnar

Publicerad 2012-06-29 07:30:12

Vad härligt det ser ut nere vid havet. Vi har Vänern här i Karlstad men det är inte detsamma.
Jag är heller inte så road av att köpa kläder. Hustrun brukar vara med som smakråd. Och det är nog tur...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej